جلوه های ویژه ی شکوه چهلم و یکم

به یاد بهمن ۵۷ همه آمده بودند

در چهل و یکمین جشن بزرگ انقلاب مردم آذربایجان غربی جلوه های ویژه ای از اقتدار و شکوه ایستادگی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،در چهل و یکمین جشن بزرگ انقلاب مردم آذربایجان غربی جلوه های ویژه ای از اقتدار و شکوه ایستادگی خلق کردند.

علی رغم بارش برف شدید مردم دیار باکری ها و امینی ها آمدند تا بار دیگر بگویند راه انقلاب را ادامه خواهند داد.

۲۲بهمن همواره روزی به یاد ماندنی و حماسی در تاریخ انقلاب اسلامی بوده و با حضور گسترده و باور نکردنی مردم در این حماسه ملی در طول سالیان گذشته در مقابل دوربین‌های تلویزیونی و عکاسی به گونه‌ای ثبت شده که تعجب ملل و دولت‌های جهان را برانگیخته است.

امسال با تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی که با هدف نا امید کردن و دلسرد کردن مردم برای کم رنگ شدن حضور مردم در ۲۲ بهمن صورت گرفت و فعالیت شبانه روزی رسانه‌های بیگانه برای ایجاد تفرقه در میان مردم وقتی روز ۲۲ بهمن فرارسید بار دیگر بصیرت انقلابی مردم به خروش آمد و شاهد حضور میلیونی آنها در صحنه بودیم.

امروز روزی است که همه ملت یکپارچه و یک صدا با شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن تجدید بیعت با امام راحل، شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور حماسی خود مهر تأییدی بر وفاداری از ولایت فقیه و آرمان‌های والای نظام زده اند، روزی که چشم تمام دنیا به سمت این ملت نشانه رفته است.

آری امروز روزی است که بار دیگر دهان تمام یاوه گویان غربی را خواهیم بست و ثابت می‌کنیم انقلاب اسلامی ریشه در اعماق جان‌های مردم مؤمن و انقلابی دارد که فرزندان خود را برای استقرار و استمرار این نظام اسلامی فدا کرده اند.

شیعه و سنی، ارمنی، آشوری همه فردا یک صدا فریاد آزاد خواهی و عزت سر داده و بار دیگر با مشت‌های گره زده جواب محکمی به یاوه گویان و در رأس آن استکبار جهانی دادند.،بار دیگر تجلی وحدت و انسجام ملی در دنیا طنین انداز شده است.

برف و سرما در مناطق مختلف این استان مانع حضور پرشور مردم نشده و اقشار مختلف با برنامه‌ریزی برای حضور گسترده در این راهپیمایی عزم خود را جزم کرده‌اند تا همچون ۴۰ سال گذشته بار دیگر پشتیبانی و پایداری خود را در مسیر آرمان‌های والای انقلاب اسلامی نشان دهند.

 

 

 

انتهای پیام/ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.