رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد گفت: دو طرح تولیدی صنعتی با حجم سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری رسید.

جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با حضور معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی، فرماندار شهرستان مهاباد، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی سطح شهرستان و در دهمین روز از دهه مبارک فجر کارخانه تولیدی مواد پلاستیکی تاران مهرو طرح تولید تابلو برق‌های صنعتی و نیمه صنعتی رحیمی در شهرک صنعتی شهرستان مهاباد با سرمایه گذاری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

او افزود: طرح تولیدی تاران مهر در زمینه تولید مواد پلاستیکی، سفره یکبار مصرف، شیلنگ آب با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۵۴ نفر به مرحله بهره برداری رسیده و سالانه می‌تواند ۱۰ هزار تن انواع مواد پلاستیکی تولید کند.

جهین ادامه داد: واحد تولیدی دیگر در زمینه تولید تابلو برق‌های صنعتی و نیمه صنعتی با اعتبار و سرمایه گذری بالغ بر ۲ میلیارد تومان و اشتغالزایی برای ۱۰ نفر به بهره برداری رسیده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد تصریح کرد: همچنین به میمنت دهه مبارکه فجر پروانه بهره برداری استخراج دو معدن مرمریت کرمی خورخوره مهاباد و گرانیت سفید عین ملا مهاباد با ظرفیت اشتغالزایی برای ۲۰ نفر و میزان سرمایه گذاری بالغ بر ۸ میلیارد تومان صادر شده است.

او اظهار داشت: مجموع اعتبار پروژه‌هایی که امروز در بخش صنعت و معدن افتتاح و به بهره برداری می‌رسد بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان است که ظرفیت زمینه اشتغال برای ۹۸ نفر را به وجود آورده است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.