به مناسبت دهه مبارک فجر دومین پایگاه اورژانس شهری امیرکلا بابل بعد از ۱۸ سال افتتاح شد.

ابوالقاسم لعلی رئیس اورژانس بابل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:پایگاه شهری کمربندی امیرکلا به عنوان سیزدهمین پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی (۱۱۵) شهرستان بابل به مناسبت دهه فجر با حضور جمعی از مسولان افتتاح شد.

او افزود: براساس برنامه عملکردی ابلاغی سازمان اورژانس کشور و با توجه به حادثه خیز بودن کمربندی امیرکلا، این پایگاه با همراهی صمیمانه شهرداری و شورای شهر امیرکلا به عنوان اسکان موقت تا ساخت پایگاه، در کنار ساختمان آتش نشانی شهر امیرکلا واقع در کمربندی امیرکلا افتتاح گردید.

لعلی گفت: این پایگاه به عنوان پایگاه دوم شهر امیرکلا و چهارمین پایگاه شهری شهرستان بابل است که بعد از ۱۸ سال به پایگاه‌های شهری افزوده می‌شود.

رئیس اورژانس بابل افزود: با حمایت‌های سازمان اورژانس کشور و پیگیری‌های انجام شده، در امسال بیشتر پایگاه‌های شهرستان بابل مجهز به آمبولانس‌های صفر و مجهز به بروز‌ترین امکانات درمانی جهت ارائه خدمت بهتر به مردم شریف شهرستان بابل شده اند.

او با اشاره به اشاره به نقش والای خیران سلامت در احداث پایگاه‌های اورژانس و قدردانی از آنان با توجه به اینکه تمامی خدمات اورژانس پیش بیمارستانی رایگان و در خدمت به مردم است، خواستار ورود جامعه خیران در منطقه شهری بابل با توجه به کمبود پایگاه‌های شهری جهت اهدای زمین و ساخت و تامین هزینه‌های مرمت پایگاه‌ها و نوسازی آمبولانس‌ها شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.