مهم‌ترین حوادث امروز (بیست ودوم بهمن ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه بیست و دوم بهمن ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف محموله کنسرو قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال

سرهنگ نادر سهیلی جانشین مرزبانی استان خوزستان گفت: در راستای جلوگیری از ورود کالای قاچاق به چرخه اقتصاد داخلی کشور و مبارزه بی امان با قاچاقچیان سوخت و کالا، دریابانان پایگاه دریابانی آبادان دیروز حین گشت زنی در منطقه، موفق شدند یک فروند شناور باری حامل محموله قاچاق را در آبراه اروند متوقف کنند.

او افزود: ماموران در بازرسی از شناور توقیف شده، ۳ هزار و ۶۰۰ قوطی کنسرو آناناس و ۸۰۰ بطری ۴ لیتری روغن زیتون که بدون مجوز قانونی و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

جانشین مرزبانی استان خوزستان با اشاره به دستگیری ۶ قاچاقچی تصریح کرد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع ذی صلاح شد.

سرهنگ سهیلی گفت: دریابانان خوزستان با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان هرگونه تحرکات را زیر نظر گرفته و با قانون شکنان و مخلان اقتصاد داخلی برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.