معاون مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: با انتخاب برگزیدگان مرحله استانی جشنواره امتنان، ۹ نفر از کارگران به عنوان نماینده این استان به مرحله کشوری این جشنواره راه پیدا کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فرزاد پیشکاری گفت: برای انجام فرایند کار این جشنواره پس از اطلاع رسانی به واحد‌های تولیدی استان در مجموع ۴۸۲ نفر شامل ۴۳۷ مرد و ۷۸ زن با عناوین کارگر، گروه کار و واحد کار، ثبت نام مقدماتی کردند.

او افزود: برگزیدگان جشنواره امتنان در این استان شامل محمد نجیب شریفی به عنوان کارفرمای سلامت محور در بخش صنعت، بهرام کریمی، یاسر نوری، جعفر غلامی و هیوا سلطانی هر سه به عنوان کارشناس بهداشت حرفه‌ای نمونه در بخش صنعت، علی مقیمی، اکرم گیتویی و احمد احمدی هر سه نفر به عنوان کارگران نمونه و سینا یوسفی به عنوان گروه کار نمونه هستند.

پیشکاری افزود: اختراع اسپیسر بین فازی خودکار قفل، کلیر بکس مغناطیسی سه سرعته، خلاقیت و نوآوری در راستای غنی جیره‌های غذایی برای افزایش راندمان تولید پرورش مرغ گوشتی، اجرای برنامه‌های سلامت محور در واحد‌های کارگری، دستگاه ثبت عبور غیر مجاز خودرو از خط ممتد، طراحی سامانه جامع گردشگری الکترونیک از جمله طرح‌هایی است که از سوی برگزیدگان این استان به جشنواره امتنان ارایه شده بود.

معاون مدیریت امور اجتماعی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: ۴۸۲ شرکت کننده این استان در جشنواره امتنان شامل ۲۷ نفر در حوزه کشاورزی، ۱۸۴ نفر حوزه صنعت، ۲۵۲ نفر در حوزه خدمات و ۱۹ واحد نمونه است.

او تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره ارج نهادن به اندیشه‌ها، تلاش‌ها و فعالیت‌های کارگران و تشـویق نیروهـای کارگری مولد، متخصص و مبتکر به منظور ترویج و ارتقای هر چه بیشتر فرهنگ کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.