نماینده مقام معظم رهبری در سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین گفت: انقلاب اسلامی ایران، محصول عمل به قرآن است.

انقلاب اسلامی ایران، محصول عمل به قرآن استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی نماینده مقام معظم رهبری در سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، محصول عمل به قرآن است، افزود: قرآن عزت ما مسلمانان را هدیه‌ای الهی می‌داند و کسی حق ندارد این عزت را مخدوش کند.

او اضافه کرد: قرآن با صدای بلند، ولایت و سرپرستی غیر مسلمانان را بر مسلمانان حرام می‌داند.

نماینده مقام معظم رهبری در سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در سال ۴۲ انقلاب اسلامی که شروع شد همه سخن امام با رژیم منحوس پهلوی بر سر آیه شریفیه «لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرِینَ عَلَى الْمُؤْمِنِینَ سَبِیلًا» بود.

او اضافه کرد: آمریکا حق ولایت، صیادت و آقایی بر ملت ایران را ندارد و امام معتقد بودند که یک آمریکایی نباید بر بزرگترین مقام ایران، برتری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی گفت: امام از همان روز اول با سلطه آمریکا مخالفت می‌کرد و امروز سخن رهبر انقلاب هم بر همین اساس استوار است.

او اضافه کرد: همه با هر سلیقه و تفکری زیر سایه ولایت یک سخن داریم و آن اینکه ما به دنبال عشق، محبت و تحقق عدالت مهدوی در سراسر گیتی هستیم.

نماینده مقام معظم رهبری در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تقارن چهلمین روز شهادت سردار شهید سلیمانی با فجر انقلاب افزود: شهید قاسم سلیمانی و همه شهدا مصداق آیات قرآن هستند و با خدا معامله کردند.

او افزود: شهدا ویژگی مختلفی دارند و مهمترین آن خدمت صادقانه به مردم است، هرکسی به مردم خدمت کند عزیز و خیانت کند ذلیل می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی گفت:خیانت به مردم خیانت به خون شهداست و در پیشگاه عدل الهی کیفر دارد.

او اضافه کرد: سازش نا پذیری جهاد همه جانبه از ویژگی انقلاب ماست و باید برای علم و پژوهش و اقتصاد و مبارزه با فساد تلاش کنیم.

نماینده مقام معظم رهبری در سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد: در گام دوم انقلاب باید ایرانی قوی و آباد بسازیم.

او با بیان اینکه ایران در حوزه اقتصادی جزو ۱۰ کشور برتر جهان است، اظهار داشت: به کمک همت مردم غیور ایران در حوزه‌های موشکی، علمی، هسته‌ای و فرهنگی توانسته‌ایم جزو برترین‌ها باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی تصریح کرد: در چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، ایران به آزادی، عزت و استقلال رسیده است و بدانید که خداوند نیز همچنان ما را برای موفقیت بیشتر یاری می‌رساند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.