علی شمخانی گفت: خوزستانی‌ها و البته همه مردم امروز با حضور خود ثابت کردند که همیشه پای کار هستند اگر مسئولان پای کار باشند.

مردم با حضور در ۲۲ بهمن ثابت کردند پای کار خواهند بود اگر مسئولان پای کار باشندعلی شمخانی دبیر شورای امنیت ملی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ و جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ملت ایران شهدای بزرگی در طول ۴۱ سال گذشته تقدیم نظام اسلامی کرده است.

او با بیان اینکه شهدایی که به میدان رفته اند و افرادی که همچنان در راه انقلاب و ولایت فقیه قدم بر می دارند، هدفی جز آزادگی و سربلندی ایران اسلامی ندارند، افزود: برای حفظ این آزادی و صلابت در دنیا از جان و مال خود می‌گذرندو همیشه پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستندو در این راه خواهند ماند.

شمخانی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم با شهادت خود ثابت کرد که برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی از جان خود می‌گذرد، اما نمی‌گذارد ذره‌ای از خاک ایران به دست دشمنان قسم خورده برسد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: خوزستانی‌ها و البته همه مردم پیش از انقلاب و پس از آن در ۸ سال دفاع مقدس همیشه در صحنه بوده اند و امروز نیز در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خود ثابت کردند که همیشه پای کار هستند اگر مسئولان پای کار باشند.

او در پایان بر تبعیت و پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب و ادامه راه شهدای اسلام و ۸ سال جنگ تحمیلی و بخصوص شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.