رئیس شرکت گاز شهرستان مهاباد گفت: ۳ روستای شهرستان مهاباد از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

شمس برهان رئیس شرکت گاز شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: گاز رسانی به ۳ روستای بخش مرکزی این شهرستان با اعتبار بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال در دهمین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

او با بیان اینکه طرح گاز رسانی به روستای درمان و تکانلوجه و حاج علی کند بوده است, افزود: خطوط لوله گذاری در این روستا‌ها ۲۲ هزار لوله گذاری شده و ۱ هزار نفر از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

شمس برهان اضافه کرد: مطالعات برای گازرسانی به روستا‌های بدون گاز در شهرستان مهاباد نیز در حال انجام است و خطوط لوله گذاری به روستا‌های دیگر این شهرستان از اهداف دولت تدبیر و امید است.

او اظهار داشت: ۷۵ درصد جمعیت روستایی در طول چند سال اخیر به شبکه گاز متصل و از سال ۱۳۹۲ گازرسانی روستایی شتاب بیشتری گرفت.

رئیس شرکت گاز شهرستان مهاباد تصریح کرد: برخی روستا‌ها در این شهرستان وجود دارد که گازرسانی به آن‌ها امکان نداشته و حتی صرفه اقتصادی ندارد.

شمس برهان جمعیت شهری بهره‌مند از گاز در مهاباد را نیز ۹۹ درصد اعلام کرد و گفت: این تعداد در قالب ۵۷ هزار مشترک شهری از نعمت گاز برخوردار هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.