مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: حضور حماسی مردم انقلابی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،    حجت الاسلام حسین زارع زاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد گفت: مردم انقلابی و ولایتمدار یزد امروز همزمان سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، نشان دادند تبلیغات سوء و جوسازی بیگانگان و به ویزه آمریکا و اسرائیل تاثیری بر عزم و اراده مردم این سرزمین ندارد.

او با بیان اینکه امروز چشم تمام دنیا به کشور ایران بود، افزود: ملت ایران بار دیگر با حضور در صحنه‌های سیاسی کشور سیلی محکمی به یاوه گویی دشمنان ایران اسلامی زد و نقشه هایشان را بار دیگر نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام زارع زاده با اشاره به دستاورد‌های انقلاب اسلامی در دهه‌های اخیر، ادامه داد: پیش از انقلاب استعمارگران دارایی‌های ایران را به بهانه فرآوری روی منابع به تاراج می‌بردند، اما با پیروزی انقلاب اسلامی استعداد‌های جوانان شکوفا شد و ایران قدم در مسیر خودکفایی گذاشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به آیه إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم گفت: مردم همیشه در صحنه ما با تاسی به این آیه شریفه، همواره در مسیر انقلاب ثابت قدم بوده و در حماسه‌های ملی همیشه نقش آفرین هستند.

حجت الاسلام زارع زاده در پایان اضافه کرد: اینجانب از همبستگی، وحدت و حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که نشان از شکوه و اقتدار ایران اسلامی است تقدیر و تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.