سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ۳۰۰ زوج جوان مشهدی از سوی آستان قدس رضوی جهیزیه دریافت می‌کنند.

همزمان با ولادت حضرت فاطمه(س)به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حامد صادقی سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی گفت: طرح اهدای جهیزیه به زوجین جوان نیازمند با همکاری نهاد‌های ذی ربط شناسایی شده‌اند و زوجین به زودی جهیزیه خود را دریافت خواهند کرد.
 
او ادامه داد: هم اکنون مرحله شناسایی ۳۰۰ زوج واجد شرایط که عموما با بهره گیری از اطلاعات نهاد‌های ذی‌ربط بوده، به پایان رسیده و به زودی جهیزیه به این زوجین تحویل خواهد شد.
 
سرپرست معاونت محرومیت‌زدایی آستان قدس رضوی گفت: آستان قدس رضوی در شناسایی افراد واجد شرایط از اطلاعات نهاد‌های امدادرسان کشور هچون کمیته امداد و بهزیستی نیز استفاده می‌کند و در این طرح نیز عموما زوجینی که از سوی این نهاد‌ها معرفی شدند واجد شرایط دریافت جهیزیه از سوی آستان قدس قلمداد شدند.
 
صادقی افزود: افراد واجد شرایط بیش از این تعداد هستند، اما این معاونت به میزان مقدورات و ظرفیت‌های خود ۳۰۰ زوج را توانست این طرح قرار دهد، حتما مشارکت خیران می‌تواند باعث توسعه این کار خداپسندانه شود.
 
 او تصریح کرد: آن دسته از خیرانی که علاقه‌مند هستند در این طرح در آینده مشارکت داشته باشند، می‌توانند از طریق سامانه #۸* در این کار خداپسندانه همراه ما باشند.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار