دادستان انقلاب کرمانشاه ضمن قدردانی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: آنها نشان دادند که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی انتقادات اما همچنان محکم و استوار پای ارزش ها ایستاده اند.

راهپیمایی دشمن شکن به  گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دادستان انقلاب کرمانشاه ضمن قدردانی از حضور پرشور و دشمن شکن مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، گفت: آنها نشان دادند که با وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و برخی انتقادات اما همچنان محکم و استوار پای ارزش ها ایستاده اند.

محمدحسین صادقی با بیان اینکه مردم با بصیرت کشور و استان کرمانشاه اقتدار ملی را به نمایش گذاشتند، افزود: آنها سرمایه های اجتماعی ارزشمندی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و باید قدرشان را دانست.

او با ابراز امیدواری نسبت به اینکه شاهد همین حضور گسترده و حماسی مردم در روز انتخابات نیز باشیم، گفت: هر قدر پای خواسته ها و ارزش های نظام بایستیم دشمنان بیشتر حساب کار دستشان آمده و از دست یابی به اهدافشان بازخواهند ماند.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه حضور پرشور و آگاهانه پای صندوق های رای به طور قطع آینده بهتری را برای کشور ترسیم می کند، گفت: ما برای دست یابی به خواسته هایمان بیش از ۴۰ سال است که جنگیده ایم و این بار هم باید با شرکت در انتخابات پیش رو نشان دهیم نسبت به وضعیت کشورمان حساس هستیم.

او در پایان گفت: دشمنان تلاش می کنند تا مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و منصرف کنند تا بتوانند به اهداف خود برسند اما مردم ولایتمدار ایران اسلامی مطمئنا آنها را در دست یابی به اهدافشان ناکام خواهند گذاشت.
انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.