رییس پلیس راه زنجان گفت: محورهای زنجان-تهم- چورزق و دندی - تخت سلیمان به علت کولاک شدید و عدم دید کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

محورهای زنجان-تهم- چورزق و دندی - تخت سلیمان همچنان مسدود استرییس پلیس راه زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، با بیان این مطلب گفت:کولاک شدید محور زنجان- دندی -تخت سلیمان،  زنجان- تهم -چورزق را فرا گرفته و پلیس راه به علت لغزنده بودن سطح جاده و نبود دید مناسب از تردد در این مسیر جلوگیری می‌کند.

سرهنگ مظفری  افزود:در محور‌های کوهستانی استان یخبندان حاکم است لذا به همراه داشتن زنجیر چرخ  برای تردد در این محورها الزامیست.

این مقام  مسئول گفت: تردد در محور زنجان - طارم فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

او با بیان اینکه محور سرچم به تبریز از حوزه آذربایجان مسدود است  از رانندگان خواست تاحد امکان از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت تردد حتما تجهیزات زمستانی همراه داشته باشند.

محمدی مسئول مرکز راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان نیز گفت: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱ و نرم‌افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه‌ریزی کنند.


انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.