سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود.

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهرانمالمیرمدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان در گفت و گو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی‌وسومین نمایشگاه سراسری صنایع‌دستی تهران از ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌گردد.

او با اشاره به اینکه این نمایشگاه که بزرگترین رویداد گردشگری سالانه کشور است افزود: هرسال با مشارکت شرکت‌ها و مؤسسات بزرگ گردشگری داخلی و خارجی، ادارات و نهاد‌های فعال در حوزه گردشگری و ادارات کل استان‌ها برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان سعی در عرضه و معرفی ظرفیت‌های گردشگری خود، تعامل و همکاری متقابل، برقراری ارتباط و برنامه‌ریزی برای یک سال کاری دارند.

اوبا اشاره به اینکه تفاوت نمایشگاه سیزدهم با نمایشگاه دوره قبل همزمانی و برگزاری مشترک نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی است ادامه داد: فرصتی فراهم شده تا محصولات گردشگری و تولیدات صنایع‌دستی همزمان به مشتریان ازجمله تورگردانان و شرکت‌های خدمات مسافرتی معرفی و عرضه شوند.

مالمیر بیان کرد: استان همدان در ادامه فعالیت‌های هدفمند سال‌های گذشته در زمینه تبلیغات و بازاریابی گردشگری و به‌منظور استفاده از این فرصت برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های گردشگری و صنایع دستی استان با هماهنگی و همکاری فعالان بخش خصوصی گردشگری و صنایع‌دستی، با در اختیار گرفتن ۲ غرفه وبا مساحت ۲۴۰ متر مربع تحت عنوان غرفه استان همدان شرکت می‌کنند.

مالمیر اضافه کرد: غرفه استان همدان در سالن خلیج‌فارس به‌عنوان پرتردد و پرمخاطب‌ترین سالن نمایشگاه مستقر است.

این مسئول اظهار داشت: سعی شده است با طراحی و تنظیم غرفه‌ای همدان بعنوان بزرگترین بازار هدف گردشگری داخلی مشاهده شود.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان ادامه داد: سعی شده است زیرساخت‌های گردشگری استان از جمله هتل‌ها و مراکز اقامتی، مجموعه‌های گردشگری علیصدر، تله‌کابین گنجنامه، شهربازی رنگین‌کمان، برند‌های شهر‌های جهانی صنایع‌دستی لالجین و ملایر، دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و تعدادی از برترین تولیدکنندگان صنایع‌دستی متنوع را به نمایش بگذارند.

علی مالمیر گفت: سایت گردشگری استان به‌عنوان برترین سایت حرفه‌ای گردشگری به انتخاب دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری وزارت و برای نخستین بار در کشور اپلیکیشن چشم سوم با تکنولوژی VR، AR و تصاویر پاناراما را رونمایی خواهند کرد.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.