رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه از کمک ۱۰ میلیونی اوقاف این شهرستان در ایام ماه محرم به موکب حضرت علی اصغر (ع) در شهر سامرا خبر داد.

رضایی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گلوگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از کمک ۱۰ میلیون تومانی به موکب حضرت علی اصغر (ع) در شهر سامرا عراق در ایام ماه محرم خبر داد و گفت: اداره اوقاف گلوگاه در اجرای بیشتر مراسم‌های ستادی و برنامه‌های فرهنگی ادارات با دیگر دستگاه‌ها مشارکت و تعامل دارد.

او با اشاره به اینکه در طول سال و مناسبت‌های ملی و مذهبی برنامه‌های زیادی در بقاع متبرکه این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: اجرای طرح آرامش بهاری و خدمت رسانی به مردم، اجرای طرح ضیافت الهی و برنامه‌های محفل انس با قرآن، برنامه ویژه دهه کرامت، برگزاری مسابقات قرآنی، اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه، اجرای طرح بصیرت عاشورایی در ایام ماه محرم و صفر و اعزام مبلغ به بقاع متبرکه از مهم‌ترین برنامه‌ها در شهرستان گلوگاه در طول سال است.

رضایی در بخش دیگری بیان کرد: از سال ۸۹ کلنگ احداث ساختمان مذهبی دارای بقعه متبرکه سیده بی بی زینب زده شده که بعد از ۹ سال با اعتبار ۴.۵ میلیارد تومان فاز نخست این پروژه در ایام دهه وقف امسال به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار