رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل از تایید صلاحیت ۱۱۵ نفر از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام بیدار، رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه در ۵ حوزه انتخابیه استان اردبیل ۱۱۵نفر از داوطلبان به تایید نهایی شورای نگهبان رسید گفت: ۵۵درصد از داوطلبان نامزدی انتخابات مجلس در استان اردبیل تایید صلاحیت شده اند.

او افزود: بر اساس اعلام نظر نهایی شورای نگهبان در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین صلاحیت یک نفر به تایید رسید و ۴۷نفر نامزد این حوزه شدند، در حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز ۲۷نفر تایید صلاحیت شدند و یک نفر به حوزه انتخابیه گرمی تغییر مکان داد، در حوزه انتخابیه خلخال وکوثر ۲۴نفر، درحوزه انتخابیه گرمی ۷نفر و درحوزه انتخابیه مشگین شهر ۱۰نفر تایید صلاحیت شدند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان اردبیل افزود: از امروز ۲۳ اسفندماه آگهی رسمی لیست نامزد‌های تایید شده در حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل از سوی فرمانداری‌ها منتشر و اعلام خواهد شد.

حجت الاسلام بیدار بیان کرد: از ۲۴بهمن ماه به مدت ۷روز تا ۳۰بهمن ماه زمان قانونی تبلیغات نامزد‌های انتخابات است و نامزد‌ها و طرفدارانشان مکلف به رعایت ضوابط قانونی تبلیغات هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.