نوش آبادی از افتتاح فاز دوم پل شهدای باقر شهر تا ۲۰ روز آینده خبر داد.

احسان زرنگی نوش‌آبادی مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین جزئیات تکمیل پل روگذر و زیرگذر شهدای باقرشهر واقع در سه راه بهشت زهرا (س) گفت: پل شهدای باقرشهر پیچیدگی‌های خاصی دارد و این پل دارای یک مسیر راست‌گرد و یک چپ گرد است که مسیر چپ گرد آن سال گذشته ساخته شد و به شکل آزمایشی زیر بار ترافیکی رفت.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران افزود: طرح پل شهدای باقرشهر به دلیل وجود معارضان از کارایی لازم برخوردار نبود و پلیس نیز اعلام کرد که ترافیک درب شمال بهشت زهرا (س) سنگین و عبور و مرور مختل شده است.


بیشتر بخوانید: شهرداری تهران شهر ری را برای دفن زباله، اموات و پارک اتوبوس می‌خواهد 


نوش آبادی ادامه داد: پس از رفت و برگشت این طرح و تغییر نقشه تصمیم بر این شد که ابتدا فاز هم سطح پل ساخته شود که دستور کار و نقشه آن به پیمانکار داده و آن‌ها مشغول کار هستند.

او با اشاره به جلسه‌های مدیریت شهری برای هماهنگی اجرای طرح و بازگشایی سریع معبر گفت: طرح زیرگذر و پل شهدای باقرشهر به شکل بخش به بخش افتتاح می‌شود و ما با توجه به آخرین برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک مرحله دیگر آن شامل زیرگذر که دسترسی شمال به جنوب را ایجاد می‌کند تا مدت ۲۰ روز آینده افتتاح و زیر ترافیک می‌بریم.

مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران ادامه داد: به دلیل آن که این طرح در تقاطع واقع شده است قطع کردن مسیر راه مواصلاتی تهران - قم و باقرشهر را قطع می‌کند و برای جلوگیری از این امر به طور حتم باید آن را مرحله به مرحله پیش برد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار