ملی پوش ووشو کشورمان گفت: من هیچ وقت نمی توانم از رشته ووشو کناره‌گیری کنم.

محسن محمد سیفی ملی پوش ووشو کشورمان  در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیتش اظهار کرد: من بعد از مسابقات قهرمانی جهان تصمیم گرفتم که مدتی استراحت کنم.  اکنون تمرین می‌کنم و کار‌های بدنسازی انجام می‌دهم تا فرم ایده آل خودم را حفظ کنم. علاوه بر این در لیگ ووشو مسابقه نمی‌دهم و نخستین مسابقه  خود را جام جهانی سال آینده انجام می‌دهم. البته اگر مسابقه خوب از سازمان حرفه‌ای ووشو باشد به طور حتم شرکت می‌کنم.  

سیفی درباره اینکه در لیگ چین مسابقه نمی‌دهد، بیان کرد: قرار بود به چین بروم، اما به علت شیوع ویروس کرونا در چین صلاح دانستم در این شرایط به این کشور نروم.  

سیفی: من از عشقم ووشو نمی توانم خداحافظی کنم/ ووشو به زودی المپیکی می شود

پرافنخارترین ووشو کار کشورمان درباره اینکه گفته می‌شود او بعد از جام جهانی ووشو قصد خداحافظی از این رشته ورزشی را دارد، گفت: من چنین تصمیمی ندارم و هیچ وقت هم نمی‌توانم از عشقم ووشو خداحافظی کنم. خودم را  مدیون ووشو می‌دانم  و نمی‌توانم از این رشته ورزشی کناره گیری کنم.  

من تصمیم گرفتم که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکنم 

او درباره انصرافش از مسابقات آسیایی ووشو بیان کرد: من از همان ابتدا تصمیم گرفتم که در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت نکنم و زمانی که از فدراسیون ووشو با من تماس گرفتند، گفتم که در این رقابت‌ها شرکت نمی‌کنم. به هر حال معتقدم که شرکت در ۲ مسابقه سنگین  در یک سال خوب نیست به همین علت تصمیم گرفتم که فقط در مسابقات جام جهانی که سهمیه اش را به دست آوردم حضور یابم.  

سیفی درباره المپیکی شدن ووشو در رده جوانان تصریح کرد: به نظرم این موضوع اقدام مثبتی است و کمک به سزایی برای حضور ووشو در المپیک تابستانی می کند. حضور ووشو در المپیک به زودی رخ می‌دهد و امیدوارم این اتفاق بیافتد. تیم ملی  ووشو می‌تواند در المپیک مدال‌های رنگارنگ کسب کند. حضور این رشته ورزشی در این رقابت‌ها برای کشورمان موثر است. 

رئیس جدید فدراسیون ووشو کار راحتی خواهد داشت 

سانداکار کشورمان درباره اینکه با رفتن علی نژاد آینده ووشو را چطور می‌بیند، گفت: با مدیریت علی نژاد  سال ۸۸ نایب قهرمان جهان شدیم و بعد از آن هر سال یک مدال طلا بیشتر در مسابقات به دست آوردیم. حضور علی نژاد در راس فدراسیون ووشو باعث شد که روز‌های خوبی را در این رشته ورزشی تجربه کنیم. اگر رئیس جدید فدراسیون  ووشو  همین سیاست‌ها را اجرا کند به طور حتم کار راحتی خواهد داشت. به هر حال همه اتفاقات و ناهمواری‌ها در زمان علی نژاد هموار شده است و مدیر جدید در صورتی که برنامه‌های قبلی را پیگیری کند کار سختی برای اداره فدراسیون ووشو نخواهد داشت. علاوه بر این علی نژاد مدیر توانمندی است و حضورش در وزارت ورزش موثر خواهد بود.

سیفی: من از عشقم ووشو نمی توانم خداحافظی کنم/ ووشو به زودی المپیکی می شود 

سیفی درباره برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان، بیان کرد: بازیکنان خوبی در این مسابقات دیدم که به طور حتم آن‌ها می‌توانند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن در تیم ملی بزرگسالان داشته باشند. ووشو پیشرفت کرده است و افرادی که در این مسابقات مدال گرفتند در نهایت می‌توانند به تیم ملی بزرگسالان راه یابند.  

ملی پوش ووشو درباره پشتوانه سازی در ووشو، اظهار کرد: ورزشکارانی همانند آهنگرانی، عارفی مقام، صبری و خورشیدی محصولات تیم ملی جوانان بودند که قهرمان جهان شدند. پشتوانه سازی در ووشو به خوبی صورت می‌گیرد و حمایت‌های لازم از جوانان صورت می‌گیرد تا آن‌ها جایگزین ورزشکاران بزرگسال شوند.


بیشتر بخوانید: خسروی: صحبتی درباره حضور من در فدراسیون ووشو نشده است


انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار