نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان قزوین از بامداد امروز تبلیغات خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، از اولین دقابق بامداد امروز نا مزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی مجاز شدند که تبلیغات خود را آغاز کنند و برنامه‌های خود را برای نشستن بر کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی به مردم عرضه کنند.

به گفته حبیبی، رییس ستاد انتخابات استان، تبلیغات تا ساعت ۸ صبح پنج شنبه یکم اسفند ادامه دارد و پس از ان زمان ممنوع شدن تبلیغات انتخاباتی است.

رییس ستاد انتخابات گفت: مکان‌هایی در شهر‌ها و روستا‌ها با کمک شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای نصب پوستر و تبلیغات نامزد‌های انتخاباتی در نظر گرفته شده است.

او از نامزد‌ها و هواداران شان خواست: خود و برنامه هایشان را برای مردم تشریح کنند و از تخریب رقبا و خدمات نظام و دولت بپرهیزند.

رییس ستاد انتخابات همچنین توصیه کرد: نامزد‌های انتخاباتی از فضای مجازی برای ارائه برنامه هایشان استفاده و از دادن قول‌ها و وعده‌های غیر واقعی خوداری کنند

رییس ستاد انتخابات استان هدف مجلس را ریل گذاری برای توسعه کشور دانست و افزود: اگر قانون گذاری به خوبی انجام شود قوای قضاییه و مجریه قوی خواهیم داشت.

حبیبی با اشاره به تایید نهایی ۱۳۶ نامزد برای رقابت در انتخابات مجلس، تعداد نامزد‌ها در حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک را ۷۴ نفر، در بویین زهرا و آوج ۳۸ نفر و تاکستان ۲۴ نفر بیان کرد.

او اضافه کرد: برای هر کرسی نمایندگی مجلس در استان قزوین ۳۶ نفر با هم رقابت می‌کنند.

استان قزوین چهار نماینده در سه حوزه انتخابیه دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.