زینب سلیمانی با انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرامش، دلنوشته‌ای را درباره شهادتش پدرش نوشت.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، زینب سلیمانی فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب که ۱۳ دی ماه در حادثه تروریستی فرودگاه بغداد با حمله بالگرد‌های آمریکایی به شهادت رسید، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، متنی را در فراق پدرش منتشر کرد.

او در این پست برای نبود پدرش در زندگی اش ابراز دلتنگی کرده و او را علاوه بر پدر، رفیق و مونس خود معرفی کرد. زینب سلیمانی گذراندن دوران بدون پدرش را بسیار سخت عنوان کرد.


بیشتر بخوانید: دستت افتاد، اما تا آسمان‌ها پر کشیدی


در ادامه متن و پست منتشر شده توسط زینب سلیمانی را مشاهده می‌کنید:

" سلام بابا جان
سلام عشق من
سلام قلب من
۳۷ روز از نبودنت میگذرد
۳۷ بدون اینکه صداتو بشنوم میگذرد
۳۷ روز نفس‌هاتو حس نمیکنم
۳۷ روز لبخندتو ندیدم
۳۷ روز مثل مثل آواره‌ها از در خانه سرگردانم
میگردم، اما پیدایت نمیکنم
من به روز‌های نشنیدن صدایت عادت ندارم
من به روز‌های بی‌تو عادت ندارم
منو تو تنها پدر و دختر نبودیم رفیق هم بودیم انیس و مونس هم بودیم همه جا با هم کنار هم بودیم.
حالا تو بگو من چه کنم؟ روز‌ها بی‌تو نمیگذرن...
هنوز منتظرم در خانه را باز کنی و کیفت را بر زمین بزاری و منو صدا کنی
زینب؟! کجایی پس؟ من آمدم ... "

درد دل زینب سلیمانی با پدر شهیدش

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۶ دی ۱۳۹۹
ابجی زینب گریه نکن من هم هرشب وروز برای حاج قاسم دارم گریه می کنم ولی اشک های من تمام شدنی نیست
Iran (Islamic Republic of)
نازگل
۲۲:۴۹ ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
زینب خانم تو مثل خواهرم میمونی و میخوام بهت خواهرونه بگم واقعا پدر نمونه ای داشتی بهت تسلیت میگم عزیزم من هنوز یاد ایشان هستم ما رو هم تو این غم شریک بدون، تو تنها نیستی عزیزم ما مردم ایران همراه تو هستیم و تنهات نمی‌گذاریم من خیلی پدرت رو دوست داشتم خیلی برای رفتنش زود بود ای کاش هنوز هم کنارمون بود، اما من میدونم که تو و خواهر و برادرات راهشو ادامه میدید و نمی‌گذارید جای خالی حاج قاسم ما رو عذاب بده، پدر تو خیلی دوندگی کرد و من میدونم داره پاداشش رو تو اون دنیا میگیره، امیدوارم از منم یاد کنه.
Iran (Islamic Republic of)
نگین
۲۲:۱۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
خواهرم زینب جان میدونم خیلی سخته اما تحمل کن خدا صدای همه ی بنده هاشون میشنوه منم خیلی ناراحتم بهت تسلیت میگم و از خدا میخوام بهت صبر بده ما رو هم تو غم از دست دادن پدر بزرگوار و بی ریا و عزیزت شریک، پدر مهربانت در قلب مردم ایران جا داره حاج قاسم خیلی برای ما مردم ایران عذاب کشید و ما مردم ایرانم راهشو ادامه میدیم و انتقامش رو میگیرم، ما مردم ایران آدم بسیار مهمی رو از دست دادیم خدا از سر ترامپ نگذره، ای قربون اشک روی صورتت بشم.
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۵:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
من بمیرم برات زینب شهادت ناحق پدرت انشالله که انتقام گرفته میشه، من خیلی ناراحت شدم من دلم خونه خدا به شما ها صبر دهد با وجود این کرونا من هنوز فکر ایشونم حاج قاسم واقعا آدم بزرگی بود
Iran (Islamic Republic of)
مطهره
۱۷:۰۲ ۱۰ فروردين ۱۳۹۹
خدا صبر بده بهتون زینب خانوم در از دست دادن همچین پدری "خون بهایت فتح قدس است سردار دلها."
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۹:۴۵ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام زینب جان عزیزم میدانم که درد فراق پدر سخت است تو هنوز جوان بودی که پدرت را از دست دادی اما نگران نباش روزی می‌رسد که آمریکا و اسرائیل به غلط کردن می افتند بخاطر اینکه حاج قاسم عزیز را ترور کردند من مطمئنم که خدا حتما انتقام اشک های شما هارا می‌گیرد وقتی که شنیدم پدرت را ترور کردند همش با خودم میگفتم حاج قاسم سلیمانی حتما زنده است و فرار کرده است او نمیتواند این قدر زود ایران را ترک کند اما به خودم آمدم و دیدم این ها همش دروغ است ایشان شهید شده زینب تو و خواهر و برادرانت و خانواده تان که خون حاج قاسم سلیمانی در رگتان است راهش را ادامه دهید و انتقامش را بگیرید همه می‌گویند حاج قاسم بی نظیر است و کسی نمی‌تواند راهش را ادامه دهد اما تو و خواهر. برادرانت وقتی راهش را ادامه دهید آمریکا و ترامپ کثیف می‌فهمد که هر کس می‌تواند مثل پدر تو باشد و راهش را ادامه دهد داعش و آمریکا و اسرائیل تا اسم حاج قاسم سلیمانی را می‌شنیدند می ترسیدند. واقعا مرد خوبی بود راهش همیشه ادامه داد و یادش گرامی است شهادتش مبارک
Iran (Islamic Republic of)
راضیه
۰۱:۵۲ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
هرچه زمان میگذرد داغ از دست دادن حاج قاسم برایمان سخت تر میشود شبی نیست بدون یادش خوابمان ببرد. بمیرم برای دلتنگی هایت خواهر عزیزم زینب خانم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
هنوزم قلبم از غم از دست دادن ایشون میگیره!

با اینکه غم از دست دادن ایشون برای شما که باباتون هم بوده خیلی دردناک بوده و خواهد بود ولی بدونید که تو قلب من جوون ایرانی هم بخاطر این غم غوغایی به پاست ...
Iran (Islamic Republic of)
امامی
۱۹:۰۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام دخترخوب بابا قربون دلتنگیت انشااله خداوند تبارک بشما صبر جزین عنایت بفرماید سردار دلها همیشه دریاد ما خواهد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
خدا صبربده. از دست دادن پدر ، اونهم چنين پدرى.... دردناكه....
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۰۷ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
دخترم شهیدان زنده اند . الان پدر پیش تو است و الان میلیونها عمو داری که پدرت را افتخار خود میدانند . خون پدرت نظام اسلامی ما را احیا کرد و ما مدیون او هستیم .‌ خداوند تو و خانواده گرامی را حفظ کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
خدا صبربدهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۲ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
زینب جان ما در کنار شما خواهیم بود
همانطور که در فراق حاج
قاسم اشک چشمانمان جاری است
ونابودی اسرائیل وامریکا خون بهای خون حاج قاسم خواهد شد انشا الله انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۰:۱۶ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
الهی من به قربان دلت برم زینب جان . خوشا به سعادت پدرت و تو که در این آزمایش مثل حضرت زینب سربلند بیرون اومدی برای ما دعا کن .و امیدوار باش که ظهور نزدیک است میشنوی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
علیرضایونس زاده حقیقی
۰۰:۰۵ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
به شهیدحاج قاسم سلیمانی هنگامیکه یادتودرخاطرم نقش می بندد. غم وجودم را فرامی گیرد. واشک ازچشمانم سرازیرمی شود. وبغض گلویم رامی گیرد. زیرادرسوگ تونشسته ام. این هفته گذشت وخبرازیارنیامد. برزخم دل فاطمه غمخوارنیامد. چندروز دگرمانده که باناله بگوئیم. ای اهل حرم میروعلمدارنیامد. من غمدیده درخانواده ام پنج نفرراازدست داده ام.مادرم وپدرم وبرادرهنرمندم ودیگری که پزشک متخصص چشم بودودیگری که نویسنده ومترجم بود.وحاج قاسم سلیمانی که مانندبرادرم دوستش داشتم.همه اش درزندگی درسوگ نشسته ام.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۰۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
انشالله به فضل خدا نابودی اسرائیل الهی همه زنده باشیم اون روز رو ببینیم بلکه مرحمی بر دل های شکسته ما باشید. لبیک یا امام خامنه ای
United States of America
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
قربون دلتنگيت برم نازنين ،خدا به دلت صبر عنايت كند ، يقين داشته باش كه صدايت را مى شنود كه زنده جاويد است ونگاهش به خانواده اش هست وايمان داشته باش كه سر بزنگاه ها دستت را خواهد گرفت ، با تو گريه كردم اين روزها وبدان دلهاى بسيارى بي قراريت را درك مى كنند وفقط به روز ى فكر مى كنند كه با يوسف زهرا(س) بر گردد ان شا الله به زودى
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
فَاصْبِرْ صَبْراً جَمیلا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
دردانه ی ایران زمین، ما هم هنوز باورمان نمیشود دیگر این بزرگمرد را نداریم، میگیم شهید بلافاصله در ذهنمان نقش میبندد شهید!! یعنی دیگر حس نمیکنیم حضور فیزیکی اش را در کنار رهبری و رزمندان عزیز...برای ما سخته باورش وای به حال شما... خداوند به خانواده ی عزیز سردار رشیدمان صبر بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
خیلی سخته
درک می کنم
من هم مادرم رو از دست داد ه ام و هم پدرم رو
می فهمم این درد رو
می فهمم این تنهایی رو
Iran (Islamic Republic of)
Moeinmm
۱۵:۲۴ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
الهی که انتقام سخت بزودی به وقوع بپیوند شما وهمه ایران یه زره ارام بگیرند