رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان طی پیامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته گرامیداشت مقام زن تبریک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و ایام گرامیداشت مقام مادر و روز زن، طی پیامی این روز را به همه بانوان مسلمان بویژه بانوان شاغل در دادگستری‌ها و شورا‌های حل اختلاف کشور و استان خوزستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره): برای زنان کمال افتخار است که روز تولد حضرت صدیقه زهرا (س) را روز زن نامیده اند، این افتخار است و مسئولیت.

روز میلاد با سعادت دختر گرامی نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و تقدیر از مقام رفیع زن از روز‌های درخشان در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی محسوب می‌شود. زندگی حضرت زهرای مرضیه (س) در مقام دختر پیامبر اسلام و در جایگاه همسر فداکار حضرت علی (ع) و به منزله مادر امامان بزرگوار شیعه، هر یک درسی ارزشمند و پربهاست.

اگر زنان مسلمان ایران توانستند با حضور حماسی خود در دوران انقلاب شکوهمند اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس همچنین دیگر عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، معنای نوینی را از زن مسلمان در پیش روی جهانیان آشکار کنند، به سبب الگو قرار دادن حضرت فاطمه زهرا (س) است.

اینجانب ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت دخت گرامی پیامبر اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) و ولادت با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و ایام گرامیداشت مقام مادر و روز خجسته زن، از خداوند متعال برای تمامی خواهران و مادران کشور عزیزمان بویژه بانوان شاغل در دادگستری‌ها و شورا‌های حل اختلاف کشور و استان خوزستان، سلامتی و توفیقات روز افزون در عرصه کار و تلاش و پرورش نسل‌هایی توانمند و فرهیخته مسألت دارم.

زبیدی نیا
معاون قضایی رئیس کل دادگستری
و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.