اسکوچیچ برای فرار فدراسیون فوتبال از غرامت دست به کار شد

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران برای جلوگیری از شکایت نفتی‌ها به فیفا با مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان مذاکره می‌کند.

رایزنی اسکوچیچ با مسئولان صنعت نفت آبادان از ترس شکایتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دراگان اسکوچیچ سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران جدایی شائبه برانگیزی از تیم فوتبال صنعت نفت آبادان داشت و به دلايل مشکلات قلبی و خانوادگی به آبادانی‌ها طی تعهدنامه‌ای اعلام کرد به هیچ تیم ایرانی نخواهد رفت تا نفتی‌ها اجازه خروج او را از تیم صادر کنند.

اما کمتر از ۲۴ ساعت اسکوچیچ با فدراسیون فوتبال ایران برای قبول هدایت تیم ملی فوتبال به توافق رسید که این این موضوع خشم مسئولان صنعت نفت آبادان را در پی داشت. به همین دلیل مسئولان باشگاه صنعت نفت آبادان ۵ روز به اسکوچیچ مهلت دادند تا غرامت حدود ۱۴۰ هزار دلاری را به این باشگاه بپردازد در غیر این صورت از این مربی به فیفا شکایت خواهند کرد.

اسکوچیچ قصد دارد در اولین چالش ملی خود با پرونده جدید در فیفا مواجه نشود و یک جلسه با مسئولان باشگاه صنعت نفت برگزار تا در خصوص این غرامت با آن‌ها مذاکره کند. او قصد دارد کار به کمیته انضباطی فیفا کشیده نشود.

در صورتی که اسکوچیچ نتواند مسئولان صنعت نفت را قانع کند باید ۱۴۰ هزار دلار به آن‌ها پرداخت کند در غیر این صورت نفتی‌ها از او به فیفا شکایت می‌کنند.

اگر اسکوچیچ مجبور شود به نفتی‌ها غرامت بدهد احتمال دارد این مبلغ توسط فدراسیون فوتبال پرداخت شود. در صورتی هم که مسئولان نفت از این مربی به فیفا شکایت کنند این موضوع باعث می‌شود که پرونده جدیدی برای فوتبال ملی ایران در فدراسیون جهانی باز شود.

پس از شکایت کی روش و ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران، اضافه شدن پرونده انضباطی دیگری برای کشورمان در فیفا برای ایران باعث به وجود آمدن دردسر‌های زیادی می‌شود.

همین موضوع باعث شده اسکوچیچ برای جلوگیری از جریمه احتمالی فدراسیون فوتبال ایران با روی باز با نفتی‌ها مذاکره کند.


بيشتر بخوانيد: ویسی: حضور اسکوچیچ در تمرین فولاد بی احترامی به پیکان است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار