دانایی با تاکید بر تبلیغات انتخاباتی در چارچوب مقررات، گفت: تبلیغات محیطی مغایر با قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهر امحا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سید عباس دانایی فرماندار سمنان گفت : تبلیغات انتخاباتی در شهر باید در اندازه و نقاط شهری تعیین شده انجام شود و خلاف این موارد تخلف محسوب و امحا می‌شود.

او افزود: بر اساس بند ۹ ماده ۶۵ قانون هرگونه آثار تبلیغات داوطلبان با هر نوعی تا ابعاد ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر آزاد است و همچنین دیوارنویسی و نصب تبلیغات روی داربست‌ها به غیر از مکان‌های تعیین شده از سوی شهرداری تخلف محسوب می‌شود.

فرماندار سمنان با تاکید بر ممنوعیت تشکیل ستاد انتخاباتی بدون نشانی و اعلام به ستاد انتخابات، تصریح کرد: بر اساس ابلاغ وزیر کشور، شهر سمنان دارای سه منطقه است و نامزد‌ها می‌توانند سه ستاد در شهرستان سمنان تشکیل دهند.

دانایی بیان کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس باید مشخصات مسئولان ستاد و نشانی ستاد‌های خود را به فرمانداری اطلاع دهند.

فرماندار سمنان یادآور شد: ۱۹۵ شعبه اخذ رای برای حوزه انتخابیه سمنان مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی پیش شده که از این تعداد ۱۳۶ شعبه اخذ رای مربوط به سمنان،۳۹ شعبه مربوط به مهدیشهر و ۲۰ شعبه مربوط به سرخه است.

او اضافه کرد: تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی از بامداد امروز آغاز شد و داوطلبان هفت روز و هشت ساعت فرصت تبلیغات دارند.

فرماندار سمنان با اشاره به قانون شفافیت مالی و تاکید بر تسریع نامزد‌ها در بازگشایی حساب بانکی و معرفی نماینده مالی به ستاد انتخابات برای ثبت در سامانه جامع، بیان کرد: بی‌توجهی به این قانون تخلف نامزد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار