باشگاه پارس جنوبی پول واریز شده از طریق وزارت نفت به حساب این باشگاه را می‌تواند برداشت کند.

اجازه واریز پول به حساب باشگاه پارس جنوبی صادر شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه پارس جنوبی جم به دلیل برخی مشکلات نمی‌توانست از پول واریز شده از طریق وزارت نفت استفاده کند و اداره ورزش و جوانان استان بوشهر پول دریافتی از طریق وزارت نفت را به حساب پارسی‌ها واریز نمی‌کرد.

این موضوع باعث شده بود تا مراد مرادی مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی از سمت خود در این باشگاه کناره گیری کند و پس از آن بعد از صحبت‌های رد و بدل شده بین مدیران پارس و مسئولان استانی مرادی به کار خود بازگشت. حالا اجازه واریز پول از طریق اداره ورزش و جوانان استان بوشهر به حساب این باشگاه صادر شده است. مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تایید این خبر اظهار داشت: روز گذشته برخی از مسئولان استانی قول‌هایی به ما دادند و در استان بوشهر مسئولان اداره کل ورزش و جوانان، نمایندگان مجلس و شورای شهر پای کار آمدند تا مشکل این روز‌های تیم را برطرف کنند.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل مستعفی به باشگاه پارس جنوبی بازگشت


مرادی درباره مسدود بودن حساب باشگاه پارس گفت: از این بابت مشکلی وجود ندارد و می‌توانیم پول واریز شده از طریق وزارت نفت را دریافت کنیم.

مبلغ واریزی از سوی وزارت نفت برای هر یک از ۳ تیم نفتی لیگ برتری (پارس جنوبی جم، نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان) ۱۰ میلیارد تومان است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار