عضو شورای عالی فضای مجازی با انتشار پستی در صفحه توییترش به فهرست‌بندی پیشنهادی جریان‌های سیاسی واکنش نشان داد.

ضرغامی:

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها با نزدیک شدن به انتخابات مجلس شورای اسلامی و تعیین سرنوشت کشور به دست مردم همیشه در صحنه ایران ، بازار صحبت از فهرست‌ جریان‌های مختلف سیاسی در انتخابات داغ و فضای مجازی به عرصه‌ای برای تبادل نظر در این‌باره تبدیل شده است.

سید عزت‌اللّه ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی و رئیس پیشین صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران با انتشار پستی در صفحه توییترش به فهرست‌های انتخاباتی واکنش نشان داد و در این خصوص نوشت:

«اولویت اول انتخابات، مشارکت حداکثری است.
فهرست های پیشنهادی جریان‌های سیاسی در همین راستا بازیگری می کند، اما "وحی منزل" نیست.
انتخاب افراد شجاع، کارشناس و مستقل از ‎#اصحاب_ثروت_و_قدرت از میان فهرست ها و یا نامزدهای مستقل، مسیر شایسته‌ای برای تشکیل مجلس قوی شفاف و ضد فساد است.»

ضرغامی:فهرست های پیشنهادی جریان‌های سیاسی وحی منزل نیست

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید صابر
۱۸:۰۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
رقابت برای هر کرسی 45- نفر رقابت سالم نیست . رقابت سالم از جانب ملت صورت میگیرد . که دها میلیون نفر برای انتخاب نماینده شان به پای صندوقهای رای هجوم میآورند ، رقابت برای تصاحب کرسیها تاکنون مفید نبوده ، بخصوص دراین دوره ودوره قبل که برجام در زمان بیست دقیقه تصویب شد . ونتوانستند با شهامت وجسارت وعزت شان پالرمو واف آ تی اف را رد کنند . وهفتاد نفر برای استهزاء امضاء میدادند . در عرض چند ساعت امضاهارا موش میخورد . این رقابت سالم نیست که چند دقیقه سخنرانی را به چند میلیون بفروشند . اگر ما برای هر کرسی 2-الا 3-نفر میداشتیم واینها با خواست مردم باتشویق مردم . وبرای خدمت واقعی شرکت میکردند . ما موفق بودیم . وآنها برای خدا وخدمت . به مردم زحمت کشیده بودند . اینو ما میگوییم انتخابات صحیح ، اکنون برای هر کرسی 45 - نفر دست وپا می شکنند . ودارند دیگران را تخریب میکنند . این یکی چپییه آن یکی راستییه واون یکی مستقله وه وه وه وه . در اسلام تخریب نداریم . در اسلام افراد صالح باید دنبال اصلح بگردند ، وبخواهش وتمنا اورا مجبور کنند که بیاید . مسئول شود . بیاید نماینده شود بیاید رئیس جمهور شود . اینگونه افراد هستش که برای خدا وملت وعزت اسلام وملت کار می کنند .