مدیرکل دفتر حفاظت از حیات وحش در خصوص فرار توله شیرها در آزادراه قزوین توضیحاتی داد.

منتظمی مدیرکل دفتر حیات وحش و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره فرارتوله شیرها در آزاد راه قزوین اظهار کرد: صبح روز دوشنبه گزارشی مبنی بر حمل دو توله شیر به اداره کل محیط زیست استان قزوین ارسال شد که بلافاصله نیرو‌های یگان وارد منطقه شدند.

وی ادامه داد: مردم پس مشاهده یکی از توله در آزاد راه اقدام به تله انداختن کردند که موفق نبودند و بلافاصله نیرو‌های یگان اقدام به گرفتن توله می‌کنند.

منتظمی تصریح کرد: هنوز اطلاعاتی در خصوص این که این توله‌ها از کجا و توسط چه افرادی انتقال می‌شد در دسترس نیست و در صورت تکمیل گزارش ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
حیوانات بدبخت که باید در محیط طبیعی خودشان زندگی کنند را عده ای افراد خودخواه می برند داخل چیزی به نام باغ وحش و در سخت ترین شرایط نگهشان می دارند تا عده ای دیگر بیایند آن ها را ببینند و پول در آورند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
واقعا يه باغ وحش برا شهري به اين بزرگي خيلي كمه و بايد يكي دو تا از پاركاي داخل شهر رو به باغ وحش تبديل كنن و با حيووناي ارزون مثل گرگ و شير و پلنگ پر كنن
البته معني اش اين نيست كه شهرداري دنبال بهانه باشه و فوري توش ساختمون سازي كنه يا درختا رو ببره بلكه كانكس بذاره و درختا هم سر جاشون باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۸
چطوره یه قفس درست کنیم و امثال تو رو داخلش به نمایش بذاریم، آدم بی وجدان
آخرین اخبار