سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا مهاجم تیم ویسل کوبه ژاپن را به عنوان بهترین هفته اول لیگ قهرمانان معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، با پایان دیدار‌های هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کمیته فنی این مسابقات، کیجیرو اوگاوا مهاجم تیم ویسل کوبه ژاپن را به عنوان بهترین بازیکن هفته معرفی کرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اسامی ۸ بازیکن برتر این هفته از رقابت‌ها را اعلام کرد که کیجیرو اوگاوا مهاجم تیم ویسل کوبه ژاپن با کسب ۹.۱ امتیاز در رده نخست این فهرست قرار گرفت و سعید آقایی هافبک سپاهان اصفهان در جای هفتم ایستاد.

این بازیکن ۲۷ ساله ژاپنی در پیروزی ۵-۱ تیمش برابر جوهور دارالتعظیم مالزی ۳ گل به ثمر رساند، ۳ فرصت گلزنی خلق کرد وو ۳۵ پاس با دقت ۸۳ درصد داشت.

پس از اوگاوا، آندره کاریو بازیکن پروئی الهلال عربستان که در پیروزی ۲ برصفر این تیم برابر شهر خودرو درخشید با کسب ۸.۸ امتیاز در جای دوم قرار گرفت. بازیکن ۲۸ ساله الهلال در پیروزی تیمش پایه گذار گل اول بود و ۵۸ پاس با دقت ۸۸ درصد داد.

آندرس اینیستا ستاره سابق بارسلونا که برای ویسل کوبه بازی می‌کند در اولین تجربه خود در لیگ قهرمانان آسیا خوش درخشید و ۸.۴ امتیاز به دست آورد و در رتبه سوم جای گرفت. او برابر حریف مالزیایی ۲ پاس گل داد و ۵۹ پاس با دقت ۹۳ درصد را ثبت کرد.

کیتا اندو هافبک یوکوهاما با کسب امتیاز ۸.۲ در رده چهارم قرار گرفت، عبدالرزاق حمداله  مهاجم النصر عربستان با کسب ۷.۸ امتیاز پنجم شد.

کیوگو فروهاشی دیگر بازیکن ویسل کوبه و سعید آقایی هافبک سپاهان اصفهان با امتیاز مشابه ۷.۸ در رتبه ششم و هفتم و عبدالفتاح عسیری هافبک الاهلی عربستان نیز با امتیاز ۷.۷ در رتبه هشتم برترین بازیکنان هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفتند.


بيشتر بخوانيد: استادیوم آزادی میزبان بازی‌های خانگی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار