مدیرکل استاندارد فارس گفت: صادرکننده مجوز خانه‌های بازی در شیراز، هنوز برای اداره استاندارد فارس مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مرتضی رهنما گفت: تاکنون متولی خاصی از سوی خانه‌های بازی در شیراز به اداره استاندارد معرفی نشده است؛ به همین دلیل این اداره نمی‌تواند بر خانه‌های بازی نظارت داشته باشد.

او افزود: از اداره استاندارد در رابطه با صادرکنندگان مجوز برای خانه‌های بازی، استعلامی صورت نگرفته است و نظارتی هم از سوی اداره استاندارد فارس، بر روی خانه‌های بازی در شیراز وجود ندارد.

رهنما ادامه داد: لازمه نظارت از سوی اداره استاندارد این است که سازمانی که مجوز افتتاح خانه‌های بازی را صادر می‌کند باید تأییدیه استاندارد را هم در نظر بگیرد؛ اما متأسفانه این سازمان‌ها این کار را انجام نمی‌دهند؛ با این‌وجود باز هم اداره استاندارد فارس، اگر جایی مشاهده کند، وسایل شهربازی قرار گرفته یا گزارشی از سوی مردم دریافت کند، اقدام به استاندارد سازی و نظارت می‌کند.

او اضافه کرد: تاکنون در رابطه با غیراستاندارد بودن وسایل یا وقوع تخلف در شهربازی خانه‌های بازی شیراز به اداره استاندارد فارس گزارشی نشده است.

مدیرکل استاندارد فارس اعلام کرد: وسایل شهربازی خانه‌های بازی باید به‌صورت اجباری استاندارد شوند و تأییدیه استاندارد بودن آن‌ها در گرو ارائه خدمات است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار