بیش از ۱۱ هزار نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در خراسان جنوبی مشارکت دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  معتمدیان استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال بر اساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و آسیب‌شناسی مشکلات شعب در انتخابات‌های گذشته برای برگزاری انتخابات در زمان قانونی، تسهیل دسترسی مردم به شعب اخذ رأی، جلوگیری از ازدحام در شعب و رفاه حال مردم، آمار شعب اخذ رأی در این دوره افزایش یافته است.

او افزود: در روز برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۶۷۷ شعبه اخذ رأی در استان پیش بینی شده که آمار شعب اخذ رأی در این دوره از انتخابات به نسبت دوره قبل ۷۱ شعبه بیشتر است.

 معتمدیان از رقابت ۷۰ نفر در استان برای چهار کرسی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: براساس آخرین آمار وزارت کشور، واجدین شرایط رأی دادن در استان ۵۶۴ هزار و ۹ نفر هستند.

 استاندار خراسان جنوبی  از فعالیت بیش از ۱۱ هزار نفر از عوامل اجرایی برای برگزاری انتخابات سالم خبر داد و گفت: دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی، تدابیر لازم را برای امنیت انتخابات اندیشیده‌اند.

او با اشاره به تبلیغات نامزد‌های انتخابات گفت: وعده‌های نامزد‌های انتخاباتی در اذهان مردم ثبت می‌شود و نامزد‌های انتخاباتی بر اساس برنامه‌هایی که دارند، قول‌هایی به مردم می‌دهند که مطالبه ایجاد می‌کند بنابراین باید این نکته را در نظر داشته باشند که از دادن وعده‌های غیر قانونی که در چارچوب وظایف نماینده نیست خودداری کنند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.