سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از استقبال حدود ۱۱ هزار نفر از مردم استان از فیلم‌های جشنواره فجر در پنجمین دوره از این جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ابوالحسن حیدری سرپرست معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: حدود ۱۱ هزار نفر در پنجمین دوره از میزبانی خراسان شمالی از جشنواره بین المللی فیلم فجر به سالن سینما گلشن و سینما عمیق بجنورد آمدند و میزان فروش بلیت نیز ۲۲۰ میلیون ریال بوده است.

حیدری با بیان اینکه میزان سرانه مصرف فرهنگی در خراسان شمالی افزایش یافته است، افزود: جشنواره فیلم فجر در واقع عصاره سینمای ایران بوده و برگزاری این جشنواره نیز سرآغازی برای رویداد‌های خوب در این حوزه است.

حیدری، با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰ هزار نفر از فیلم‌های جشنواره فجر در استان استقبال کردند، افزود: با توجه به فضای رسانه‌ای ایجادشده در خصوص این جشنواره، امسال میزان استقبال افزایش داشته است.

هم‌زمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تهران، پنجمین دوره میزبانی از این جشنواره در خراسان شمالی نیز با اکران ١۴ فیلم در بخش سودای سیمرغ و ۵ فیلم در بخش سیمرغ پروانه‌ها در دو سینما (مرکز استان) برگزار و علاقمندان به تماشای این فیلم‌ها نشستند.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.