حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دلدادگی و علاقمندی آن‌ها را نسبت به انقلاب اسلامی نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عبدالرضا سپهری معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی فرماندار و دبیر ستاد انتخابات تایباد گفت: در دو سال قبل دشمن شدیدترین تحریم‌های تاریخ را بر ملت ایران تحمیل کرد و با تروریسم اقتصادی تلاش کرد تا ملت را از نظام دور کند، اما مردم بصیر ایران در تشییع پیکر شهید سپهبد سلیمانی و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند که دشمن به هدف خود نرسیده است، این حضور با شکوه مردم در انتخابات دوم اسفند ماه این پیام را به خارج از مرز‌های جغرافیایی ایران مخابره خواهد کرد که پشتوانه قدرت ایران در منطقه و جهان مردم همراه و بصیر این کشور است.

او با تأکید بر حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی، ادامه داد: مشارکت حداکثری افزایش قدرت نرم نظام جمهوری اسلامی است که می‌تواند پشتوانه‌ای قدرتمند برای مسئولان برای پیشبرد اهداف نظام باشد. حضور حداکثری مردم دلدادگی و علاقمندی آن‌ها را نسبت به انقلاب اسلامی نشان می‌دهد.

دبیر ستاد انتخابات تایباد در خصوص وضعیت انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در تایباد گفت: در انتخابات پیش رو ۶۷ شعبه اخذ با بیش از هزار نفر عوامل برگزاری انتخابات در  تایباد تلاش خواهند کرد انتخاباتی سالم و آزاد رقم بخورد. همچنین حدود ۸۵ هزار نفر واجد شرایط در تایباد دوم اسفند ماه پای صندوق‌های اخذ رای خواهند رفت تا از بین ۳۱ نامزد، یک کرسی نمایندگی حوزه انتخابیه تایباد، تربت جام، باخرز و صالح آباد را مشخص کنند.

سپهری افزود: در انتخابات پیش رو ۶ هزار و هفت رای اولی در تایباد به پای صندوق‌های رای خواهند رفت و تجربه نخستین مشارکت اجتماعی خود را در تعیین سرنوشت خود، کسب خواهند کرد.

انتهای پیام//ا.چ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.