رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از ارسال کالا‌های ضروری برای مردم شهرستان خلخال و روستا‌های گرفتار شده در برف سنگین خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: امروز تعداد ۱۰ هزار قرص نان لواش،۸۵۰ کیسه آرد و ۱۰۰۰ عدد بطری آب معدنی مورد نیاز مردم شهرستان خلخال و روستا‌های گرفتار شده در بارش برف سنگین به این شهرستان ارسال شد.

او بیان کرد: سعی شده است تا کالا‌های تامین شده توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به صورت متمرکز و با هماهنگی سازمان هلال احمر استان اردبیل برای منطقه گرفتار شده در برف شهرستان خلخال ارسال گردد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل بیان کرد: آرد مورد نیاز از انبار خلخال به چند روستا در حال ارسال است و در تامین آرد مورد نیاز نیز هیچ مشکلی نداریم.

صادقی گفت: آرد یک ماهه روستاییان تامین خواهد شد تا در صورت بارش برف در روزهای آتی و بسته شدن راه مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

او اظهارداشت: هم‌اکنون مشکلی در تامین آرد ، نان و مایحتاج عمومی مردم این شهرستان به استثنای ۹ روستای یاد شده وجود ندارد و بر اساس دستور استاندار اردبیل ۲ تریلی آرد از مرکز استان بارگیری شده و به سمت این شهرستان در حال حرکت است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.