رسانه وظیفه جدی برای زنده کردن امید در جامعه دارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  بصیری رییس سازمان بسیج رسانه کشور در آیین اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چالوس،گفت: رسانه ها وظیفه جدی برای زنده کردن امید در جامعه دارند.
 
او افزود: رسانه ها برای تاثیرگذاری بیشتر خبر‌های منفی و مثبت را با هم باید ببینند و فقط به دنبال انتشار اخبار بد و ناامید کننده نباشند.
 
بصیری با بیان اینکه برخی رسانه‌ها خط مطالبه گری را با سیاه نمایی اشتباه گرفته‌اند و کمبود‌ها را به تصویر می‌کشند، از بسیج به عنوان مظهر توانمندی و خودکفایی و خوداتکایی یاد کرد و گفت: طبق وعده خداوند، مستضعفین وارثان جهان هستند و برای تحقق این وعده الهی باید به وظایف خود عمل کنیم.

او امید دادن به مردم برای ساختن کشور را وظیفه اصلی رسانه‌ها بیان کرد و گفت: ما ملتی هستیم که برای اولین بار در تاریخ بشر به گوش بزرگترین هژمونی تاریخ بشر یعنی آمریکا سیلی زدیم و هنوز نمی‌تواند آمار کشته‌هایش را اعلام کند.

بصیری با عنوان اینکه برخی‌ها در داخل بیش از آنکه به آمریکا بپردازند به خودمان می‌پردازند و مشکلات را بوق می‌کنند، گفت: ماجرای عین الاسد و شمار کشته‌های آن تبدیل به یک لطیفه شده است.
 
عبدالمهدی حق شناس دبیر جشنواره ابوذر نیز در این مراسم گفت: نخستین جشنواره ابوذر استان از مرداد امسال آغاز بکار کرد و ۷۳۷ اثر تحویل دبیرخانه این جشنواره شد.

او با بیان اینکه ۵ داور این آثار را در مشهد و تهران ارزیابی کردند، افزود: در این جشنواره ۳۱۶ عکس، ۳۱۶ گزارش، ۲۳ کلیپ، ۳۰ مستند و ۱ عدد موشن گرافی ارائه شده بود.
 
انتهابی  پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.