حال و هوای هنرمندان در روز مادر/ خواننده پاپ: مادرم را خیلی اذیت کردم

هنرمندان از حال و هوای روز مادر و خاطرات تلخ و شیرین این روز گفتند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) روز مادر نامگذاری شده است، به همین بهانه  با هنرمندان گفت و گویی داشتیم که در ادامه می خوانید:

حال و هوای هنرمندان در روز مادر/ خواننده پاپ: مادرم را خیلی اذیت کردم

زندگانی:در هر سنی نیاز به مادر داریم

امین زندگانی گفت: امیدوارم سایه  همه مادران سال های سال بالای سر بچه ها باشد، هر سنی هم باشیم نیاز به مادر داریم.

وی با بیان اینکه این روز تکرار نشدنی است و امیدوارم همه از وجود مادر بهره مند باشند، گفت:مادران جوان  مسئولیت سنگینی دارند و باید بدانند که مادر بودن لیاقت  می خواهد.

وی درباره روز همسر و تبریک آن گفت:همیشه روز همسر است.امیدوارم بانوان همیشه جایگاه واقعی خود را در جامعه داشته باشند چراکه  آرامش و سلامت جامعه  بر دوش زنان جامعه است.

حال و هوای هنرمندان در روز مادر/ خواننده پاپ: مادرم را خیلی اذیت کردم

سعیدی:مادر بودن بهترین حس دنیا است

زهرا سعیدی درباره این روز گفت: مادر بودن بهترین حس دنیا است،به نظرم خانم ها از آقایان خوشبخت تر هستند چراکه چنین حسی را تجربه می کنند.

وی ادامه داد:چهار فرزند دارم و لحظات شیرینی را با آنها تجربه کردم و امسال برایم کلیپی آماده کردند و غافلگیر شدم؛حتی روز مادر برایم دست گل فرستادند و حال خوب دارم.

سعیدی عنوان کرد: مادران  در یک واژه خلاصه نمی شوند چراکه آنها در تمام لحظات به فکر فرزند خود هستند و نمی توان با واژه ای قدردان آنها باشیم.

حال و هوای بازیگران در روز مادر

محضرنیا:خیلی مادرم را اذیت کردم 

حامد محضرنیا خواننده نیز ضمن تبریک روز مادر گفت:انسان ها به دو دسته تقسیم می شوند، یک دسته  عزیزانی هستند که مادر دارند و دسته دیگر عزیزانی که مادر ندارند. 

وی ادامه داد:خدا تمام مادران را حفظ کند. ما قدر این نعمت خدا را نمی دانیم اما از کسانی که مادر ندارند متوجه می شویم که باید قدردان آنها باشیم.

محضرنیا عنوان کرد: خاطرات تلخ و شیرین بسیاری از مادرم دارم ،خیلی مادرم را اذیت کردم اما همیشه سعی کردیم خوشحال شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار