سرپرست واحد بین‌الملل فرشتگان گفت: در واحد بین‌الملل فرشتگان برای اولین بار، اعضای هیئت علمی ناشنوا را در کشور جذب کردیم.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، واحد بین الملل فرشتگان دیروز (شنبه، ۲۶ بهمن) همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با حضور  محمد مهدی طهرانچی ریاست عالیه دانشگاه آزاد، محمودرضا آقامیری سرپرست دانشگاه آزاد استان تهران و واحد تهران مرکزی و حجت‌الاسلام والمسلمین خسروپناه معاون علوم انسانی دانشگاه افتتاح شد.

در این مراسم علی مقدادی، سرپرست  و مسئول راه‌اندازی  واحد بین‌الملل فرشتگان اظهار کرد: این واحد پس از طی مراحل زیادی با دستور و موافقت رئیس دانشگاه آزاد تاسیس شد و هم اکنون دارای مجوز رسمی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

سرپرست واحد بین‌الملل فرشتگان افزود: این واحد بین‌الملل از روز دوشنبه، ۲۸ بهمن  ۹۸ در ۸ رشته مصوب دانشگاهی دانشجو می‌پذیرد. پس از این مرحله برای توانمند سازی شهروندان با نیاز‌های ویژه گسترش بیشتری خواهد یافت.

مقدادی درباره ماموریت‌های اصلی این دانشگاه گفت: این دانشگاه دو ماموریت اصلی دارد. ماموریت اول توانمند سازی افراد با نیاز‌های ویژه برای آموزش و موفق شدن در جامعه است. دومین ماموریت؛ فرهنگ سازی در جامعه برای پذیرش این افراد در شغل‌های گوناگون موجود در سطح جامعه است.


 سوالات دانشجویی را در  میز دانشگاه مطرح کنید


سرپرست واحد بین‌الملل فرشتگان درباره اعضای هیئت علمی این دانشگاه گفت: در دانشگاه‌های کشور نزدیک به ۶۰ هزار عضو هیئت علمی داریم که هیچ کدام از آن‌ها ناشنوا نیستند و در واحد بین‌الملل فرشتگان برای اولین بار، اعضای هیئت علمی ناشنوا را در کشور جذب کردیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۲۷ بهمن ۱۳۹۸
جا داشت سرپرست و مسئول راه‌اندازی واحد بین‌الملل فرشتگان هم ناشنوا می بود