حسن زاده: دربی امید‌های تهران به خوبی برگزار شد/بازیکنان تیم فوتبال امید استقلال ۸ ماه است دریافتی نداشته اند

سرمربی تیم فوتبال امید‌های استقلال گفت: بازیکنان رده امید تیم فوتبال استقلال تهران تا امروز ۸ ماه است که هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های فوتبال امید استقلال و پرسپولیس تهران امروز در دربی امید‌ها به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تیم استقلال  به پایان یافت. در در اواخر این دیدار بین بازیکنان ۲ تیم درگیری به وجود آمد و رضا حسن‌زاده، سرمربی تیم امید استقلال از زمین اخراج شد.

رضا حسن زاده درباره با این دیدار گفت: بازی خوبی بین ۲ تیم برگزار شد و هوادران خوبی برای این دیدار آمدند و شک نکنید که از تماشای این دیدار لذت بردند. این دیدار بین تیم‌های برتر لیگ امید‌های کشور برگزار شد و بازی بسیار سختی برای ما بود، اما خدارا شاکر هستم که توانستیم نتیجه خوبی را از این دیدار کسب کنیم و این ۳ امتیاز کمک بسیار زیادی به ما در کورس قهرمانی خواهد کرد.

حسن زاده ادامه داد:در طول هفته تمرینات خوبی را برای شرکت در این دیدار برگزار کرده بودیم و نقاط ضعف و قوت حریف خود را نیز بررسی کردیم و در نهایت ثمره این کار را با پیروزی در دیدار برابر تیم فوتبال امید‌های پرسپولیس کسب کردیم. بازیکنان تیم من هشت ماه است که دریافتی نداشته اند، ولی من دستشان را می‌بوسم که من را در این مسیر تنها نگذاشته اند و با جان و دل در حال تمرین و حضور در رقابت‌ها هستند.

حسن زاده:دربی امید‌های تهران به خوبی برگزار شد/بازیکنان تیم فوتبال امید استقلال ۸ ماه است دریافتی نداشته اند

سرمربی تیم فوتبال امید‌های استقلال درباره با درگیری در اخراجش بیان کرد:دربی حساسیت خودش را دارد و شاید دلیل اش همین باشد. من به عملکرد داوری اعتراض کردم و دیگر کاری با آن‌ها نداشتم و همیشه دعوت به آرامش می‌کنم، اما شاهد اخراج من بودید.

حسن زاده ادامه داد:باشگاه‌ها و تیم‌های فوتبال کشور می‌توانند با سرمایه گذاری روی تیم‌های فوتبال امید بازیکنان خوبی را برای رده‌های سنی بالاتر خود داشته باشند. کاری که شاید ما در حال حاضر در آکادمی استقلال و تیم فوتبال امید‌های استقلال تهران در پیش گرفته ایم و حتی من با فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال نیز در تماس هستم چراکه بازیکنان امید را تحت نظر دارند تا به رده‌ها سنی بالاتر بیاورند.

۳ مدیر عامل تا به حال در تیم فوتبال استقلال تهران تغییر کرده بدون آنکه کمترین  حمایتی از آن‌ها داشته باشیم/بازیکنانم 8 ماه است دریافتی مالی نداشته اند

حسن زاده درباره با فعالیت مدیرعامل‌های باشگاه استقلال و حمایت آن‌ها گفت:۳ مدیر عامل تا به حال در تیم فوتبال استقلال تهران تغییر کرده و آمده اند و رفتند اما ما تا حالا حمایتی از آن‌ها نداشته ایم. خلیل زاده، سرپرست باشگاه قرار بود امروز به ما سر بزند، اما گویا در سفر به کویت است و نتوانست به قولی که به ما برای شرکت در دربی امید‌ها داده بود عمل کند.

ما وضعیت مالی خوبی نداریم و حتی دریافتی در ۸ ماه گذشته نداشته ایم. این بازیکنان برای کارشان زحمت بسیاری می‌کشند و همین مشکلات سبب جدایی آن‌ها از تیم می‌شود. برای مثال از ترکیب سال گذشته تیم من در امید‌های استقلال تهران شاید تنها ۴ یا ۵ بازیکن باقیمانده باشند.


بیشتر بخوانید:عامل تفرقه میان استقلالی‌ها چیست؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار