ارتش سوریه با پاکسازی شهرک راهبردی معاره النعسان، به نزدیکی اتاق عملیات ترکیه در ادلب رسید.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش سوریه در ادامه عملیات خود با پاکسازی شهرک راهبردی «معارة النعسان» و تسلط بر آن، به نزدیکی اتاق عملیات ترکیه رسید.

اسپوتنیک نوشت: به شکلی ناگهانی، عملیات ارتش سوریه از پایگاه هایش در منطقه «کفر حلب» در جنوب شهر ارتاب در حومه جنوبی حلب به سوی منطقه «تفتناز» در شمال شرقی شهر حلب و جایی که میزبان یک پایگاه هوایی راهبردی در شمال غربی سوریه است، تغییر کرد.

خبرنگار اسپوتنیک در این خصوص اعلام کرد یگان‌های ارتش سوریه به سوی شهرک راهبردی معره النعسان پیشروی کردند که این عملیات باعث اخراج تروریست‌های جبهه النصره و هم پیمانانشان از این شهرک شد.

یک منبع در لشکر ۲۵ به خبرگزاری اسپوتنیک گفت: یگان‌های یورشی در ارتش سوریه پس از درگیری‌های شدید با گروه‌های مسلح، به معره النعسان در شمال پایگاه نظامی تفتناز مسلط شدند.

این منبع همچنین تصریح کرد: یگان‌های ارتش سوریه تلاش دارند تا به عمق مناطقی که تروریست‌ها بر آن تسلط دارند، پیشروی کنند و شهرک و فرودگاه نظامی تفتناز را که نیرو‌های ترکیه از آن به عنوان اتاق عملیات مشترک با گروه‌هایی مانند «انصارالتوحید» و یا «سربازان قفقاز» و جبهه النصره استفاده می‌کنند، بازپس گیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۸ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸
ترکیه اگر غلطی کرد آنکارا را بزنید
آخرین اخبار