عاون سیمای صدا و سیمای مرکز یزد گفت: مراسم قرعه کشی مسابقه تلویزیونی کوچه‌های آشتی کنان در صدا و سیمای مرکز یزد برگزار شد.

رضا زارع  معاون سیمای صدا و سیمای مرکز یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، گفت: مراسم قرعه کشی مسابقه تلویزیونی کوچه‌های آشتی کنان با حضور رستگاری فرماندار یزد، سفید رئیس شورای اسلامی یزد پهلوانیان مدیر کل صدا و سیما و جمعی از معاونین و مدیران صدا و سیمای مرکز یزد، زارع زاده معاونت فرهنگی سازمان فرهنگی- اجتماعی – ورزشی شهرداری یزد و دکتر کریم نژاد رئیس داشکده هنر و معماری دنشگاه آزاد اسلامی یزد انجام شد.

او افزود: از ۶۸ خانواده ثبت نام کننده دراین مسابقه تعداد ۱۸ خانواده انتخاب و ۵ خانواده جهت رزرو انتخاب شدند که در ۹ گروه دو به دو با هم به رقابت می‌پردازند.

زارع ادامه داد: این مسابقه از تاریخ ۸ اسفند ۹۸ شروع به تولید شده و در تاریخ ۲ فروردین ۱۳۹۹ مصادف با مبعث حضرت رسول (ص) از شبکه یزد پخش می‌شود.

معاون سیمای صدا و سیمای مرکز یزدگفت: عبدالنبی تحویل داران تهیه کنندگی و ابوالقاسم ابوترابی، مهدی کارگر شورکی و سعید شهریار گروه کارگردانی این برنامه تلویزیونی را بر عهده دارند همچنین علی دهقانپور و حمید استبرقی مجریان این برنامه هستند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار