پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر زاویه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، پایگاه بسیج مسجد حاج قاسم سلیمانی در حضرت ابوالفضل (ع) محله مسعود آباد شهر زاویه شهرستان زرندیه با حضور مسئولان و بسیجیان افتتاح شد.

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج به نام حاج قاسم سلیمانی در زرندیه

این نامگذاری در راستای گرامیداشت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگترین فرمانده ضد تروریست دنیا و فرمانده نیرو‌های قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است که به صورت ناجوانمردانه و غافلگیرانه با موشک نیرو‌های آمریکایی ترور شد.

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در جمع مردم این محله درمسجدحضرت ابوالفضل (ع) گفت: روحیه بسیجی مردم توطئه دشمنان را نقش بر آب کرد.

سرهنگ حسین روح افزا با بیان اینکه پایگاه مقاومت بسیج باید با حضور پررنگ نوجوانان و جوانان فعالیت کند، گفت: حرکت روحیه جهادی سردار سلیمانی باید الگوی برای همه باشد.

او اضافه کرد: ما مقاومت می‌کنیم، چون هدف را میشناسیم و دشمن هرگز نخواهد توانست این روحیه را از ما بگیرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه با اشاره حضور ده‌ها میلیونی مردم برای تشییع سردار دل‌ها گفت: آنچه سردار سلیمانی را به سردار دل‌ها و محبوب تبدیل کرد اخلاص این بزرگ مرد بود.

او ادامه داد: نیت پاک، اخلاص و هدف برای رضای خدا امروز الگویی ماندگار سردار شهید قاسم سلیمانی است.
سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به دعوت رسمی نخست وزیر عراق به منظور گفتگوی مشورتی با هواپیما به این کشور سفر کرد و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد به خودروی سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ایشان به همراه جمعی از همراهانش به ویژه ابومهدی المهندس معاون حشد الشعبی، نیروی نظامی رسمی کشور عراق به فیض شهادت نائل آمدند.

همچنین در پی این تنش آفرینی هواپیمای مسافربری پرواز تهران_اوکراین در آسمان تهران به اشتباه هدف موشک پدافندی قرار گرفت و ۱۷۶ سرنشین آن به شهادت رسیدند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.