رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد از ورود سامانه بارشی جدید به آذربایجانغربی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اردلان محمدپور رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد گفت: سامانه بارشی جدید از شب گذشته وارد آذربایجانغربی شده و فعالیت آن از امروز به صورت بارش برف، مه غلیظ، وزش باد و کولاک شدید ادامه می‌یابد. 

او افزود: فعالیت این سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان آذربایجانغربی ادامه خواهد داشت و با خروج آن، سامانه بارشی جدید دیگری وارد استان خواهد شد که روز جمعه استان آذربایجانغربی را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد.

محمدپور گفت: با ورود این سامانه بارشی به استان دمای هوا طی شبانه روز گذشته به طور میانگین دو تا سه درجه سانتیگراد افزایش پیدا کرده و این روند افزایشی دما در طول هفته ادامه خواهد داشت.

او افزود: در شبانه روز گذشته تکاب و چالدران با حداقل دمای منفی هشت درجه سانتیگراد سردترین و بوکان با حداکثر دمای چهار درجه سانتیگراد گرمترین شهر آذربایجانغربی بود و در این مدت دمای هوای مهاباد نیز بین منفی ۶ و سه درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان بود.

رئیس اداره هواشناسی شهرستان مهاباد اضافه کرد: طبق اعلام اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مهاباد کولاک شدید دو روز گذشته در گردنه قره بلاغ در محور مهاباد- بوکان تردد خودرو‌ها را با مشکل مواجه کرده و هم اکنون عبور و مرور در این مسیر برای رانندگان ممنوع است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.