رئیس دادگستری شهرستان روانسر گفت: تک تک آرای مردم یک امانت است و از آن‌ها حراست و پاسداری می‌کنیم.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرهاد علیخانی رئیس دادگستری شهرستان روانسر گفت : دشمن می‌خواهد با کمرنگ کردن شور انتخاباتی، مردم در پای صندوق‌های رای کمتر حضور پیدا کنند، اما رسالت همه ما فراهم کردن زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور، سالم و بامشارکت حداکثری مردم است.

او گفت : مدیران شهرستان باید اصل بی‌طرفی را رعایت کنند و از امکانات دولتی له یا علیه داوطلبی استفاده نکنند تا جرم انتخاباتی تلقی نشود.

رئیس دادگستری روانسر گفت: زمینه حضور حداکثری در  انتخابات  فراهم شود تا مردم با صفا و صمیمیت و بدون حاشیه در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند و کارنامه زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت شود.

علیخانی افزود: باهرگونه بداخلاقی و جرایم انتخاباتی به صورت قانونی، سریع و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و برای اجرای این مهم هم در دادسرا و هم در دادگاه شهرستان قضات معرفی شده و امورات را پیگیری خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب روانسر گفت: با هرگونه فعالیت تبلیغاتی که اخلال در نظم را به دنبال داشته باشد با مرتکبین آن به صورت قانونی برخورد می‌شود.

نوید صحرایی افزود: با کسانی که بخواهند فرآیند انتخابات را با چالش مواجه کنند اغماض نخواهیم کرد.

او افزود: باتوجه به اینکه بیشترین تاثیرپذیری جامعه از فضای مجازی است رصد دقیق‌تر این فضا برای ما بسیار حساس و مهم است.

فرماندار روانسر گفت: با همکاری و همدلی دیگر متولیان برگزاری انتخابات، هیچ مشکل خاصی در حوزه اجرایی، سیاسی و امنیتی وجود ندارد و همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در این شهرستان فراهم شده است.

سعدی مصطفی زاده افزود: از ۱۸ مرحله حوزه اجرایی تاکنون ۱۰ مرحله آن بدون هیچ مشکلی در شهرستان روانسر انجام شده است.

او با بیان اینکه انتخابات آبرو و اقتدار نظام است، افزود: برگزاری انتخابات سالم با مشارکت گسترده مردم، موجب تقویت امنیت ملی خواهد شد.

فرماندار روانسر افزود: همه مدیران در راستای برگزاری انتخابات مسوولیت دارند و همه با هم زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنیم.

او گفت: اختلاف قومی و قبیله‌ای از تخلفات انتخاباتی و یکی از توطئه‌های دشمنان است که این موضوع در شهرستان نباید برجسته شود.

امام جمعه روانسر گفت: نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها باید قانون مداری و اخلاق انتخاباتی را به ویژه در روز انتخابات در اولویت خود قرار دهند.

ماموستا ملاسیدمحمد محمدی افزود: نامزد‌ها باید بتوانند طرفداران خود را در فضای حقیقی و مجازی کنترل و از بروز اختلال، اغتشاش و تخلف جلوگیری نمایند.

او افزود: اصلی‌ترین کار در فرآیند انتخابات حفظ آرامش و امنیت است که با تدبیر، عقلانیت و همدلی زمینه حضور مردم را فراهم کنیم.

امام جمعه روانسر افزود: در این برهه حساس و کنونی و با توجه به هجمه گسترده دشمنان، مدیران ضمن رعایت قانون، پرچمدار دعوت مردم به انتخابات باشند.

ماموستا محمدی افزود: انتخابات یک امر حیاتی و شرکت در انتخابات وظیفه دینی و شرعی است.

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.