کمک‌ ۷۰۰ میلیون تومانی اوقاف کشور به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: محموله کمک‌های اوقاف و امورخیریه استان‌های کشور به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان از زمان بروز سیلاب تاکنون به این استان ارسال شده است.

کمک‌ ۷۰۰ میلیون تومانی اوقاف کشور به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستانحجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:اظهار داشت: این کمک‌ها از محل درآمد موقوفات استان‌های مختلف نظیر ایلام،هرمزگان، خراسان رضوی، قم، تهران، کرمان و چهارمحال و بختیاری تهیه و به سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

او ادامه داد: ۳۵۰ میلیون تومان از کمک‌های این مدت به صورت نقدی و بقیه به صورت غیرنقدی بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان با قدردانی از خیران نیک اندیش گفت: با توجه به نیاز ضروری سیل‌زدگان استان به لوازم منزل از مردم خیراندیش و نیکوکار درخواست می‌شود در این زمینه سیل‌زدگان را بیش از پیش یاری دهند.

همزمان با بارندگی‌های ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان و جاری شدن سیلاب راه ارتباطی ۸۹۰ روستای این استان قطع شد که با تلاش شبانه روزی نیروهای امدادی، سپاه و بسیج این مسیرها بازگشایی شده است.

با جاری شدن سیلاب در شهرها و روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان تمامی دستگاه‌های عضو مدیریت بحران استان سایر دستگاه‌های خدمات رسان بویژه سپاه، بسیج و نیروهای مسلح با بسیج امکانات به کمک مردم سیلزده این خطه از ایران اسلامی شتافتند.

سیل خروشان همدردی مردم در کنار خدمت رسانی مسوولان نهادهای مختلف در بحران‌های اخیر این حقیقت مهم را به اثبات رساند که در اوج آشفتگی‌ها و خطرات پیش بینی نشده، قدرت همدلی ملت ایران اثرگذاری ملموس و فراگیری دارد.

انتهای پیام.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار