معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی البرز گفت: مرد ۶۰ ساله ساوجبلاغی براثرگازگرفتگی فوت کرد.

نشتی گاز جان پیرمرد نگهبان را گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ سیدمجید فیض جعفری،  معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان البرز با بیان این که  مرد ۶۰ ساله ساوجبلاغی بر اثر گازگرفتگی فوت کرد، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فوت مردی ۶۰ ساله در منطقه چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۵ چهارباغ برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: ماموران پس از حضور در محل حادثه و بررسی موضوع متوجه شدند، نگهبان ۶۰ ساله یک باغ در منطقه چهارباغ به دلیل نشتی گاز دچار گازگرفتی شده و جان خود را از دست داده است.

سرهنگ فیض جعفری گفت: جسد متوفی جهت انجام معاینات پزشکی تحویل پزشکی قانونی شد.

استفاده از لوله های بخاری آکاردئونی، استفاده از بخاری های بدون دودکش در فضاهای بسته، نصب آبگرمکن در حمام، استفاده از اجاق گاز یا گاز پیک نیکی برای گرمایش از مواردی است که به شهروندان برای مقابله با گازگرفتگی توصیه نمی شود.

همچنین استفاده از ذغال برای گرمایش در فضاهای کوچک مثل چادرهای مسافرتی، و عدم توجه به رنگ شعله بخاری در اثر سوخت ناقص یا سوخت در محیط کم اکسیژن، رنگ شعله قرمز می شود که عدم توجه به رفع نقص موجود، باعث ایجاد گاز مونوکسید کربن و در نهایت مسمومیت می شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.