حامد حدادی بازیکن تیم ملی بسکتبال از وضعیت اردوی تیم ملی و بازی‌های پیش رو گفت.

حدادی: لیگ چین بلاتکلیف استحامد حدادی، بازیکن تیم ملی بسکتبال در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در آستانه بازی‌های کاپ آسیا و شروع تمرینات تیم ملی، درباره وضعیت تیم و اردو گفت: اردو چند روزی آغاز شده است و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنیم. سرمربی سعی در مدیریت تمرینات دارد، چرا که بازیکنان در لیگ حضور داشتند و کمی احساس خستگی می‌کنند. ما بازیکنان، از قبل هم با هم بودیم و هماهنگی لازم را مانند الان به زودی کسب می‌کنیم و برای بازی‌های انتخابی آسیایی آماده می‌شویم.

حدادی در پیش بینی عملکرد تیم ملی بسکتبال در المپیک گفت: المپیک موضوع متفاوتی است، تورنمنت بزرگی است و ۱۲ تیم خوب در دنیا و جهان در رقابت المپیک حضور دارند. خیلی از تیم‌های خوب، برای حضور در المپیک موفق نشدند. همین حضور ما در رقابت‌های المپیک، ارزشمند است. با توجه به اینکه ما کمی از بسکتبال روز دنیا عقب هستیم، امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی را در المپیک ارائه کنیم. در این سال‌ها سعی کردیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم و کیفیت بازیمان خیلی بالاتر رفته است.

او ادامه داد: ما امیدواریم بازی اسپانیا که پیشتاز بودیم و دقایق پایانی با از دست دادن تمرکز، اختلاف زیاد شد، تکرار نشود و بازی ما به حدی از پختگی برسد که بتوانیم دقایق آخر را هم مدیریت کنیم و تمرکزمان را از دست ندهیم و بازی‌های خوبی را انجام دهیم.

حدادی وضعیت لیگ چین را در حال حاضر غیرقابل پیش بینی دانست و تصریح کرد: قرار بود چند روزی به تهران بیایم، ۴ روز مرخصی داشتم، ولی پیام دادند که فعلا به چین نروم و لیگ چین تعطیل شده است. خدا را شکر از آن جا فرار کردیم، امیدوارم کرونا به دنبال ما نیاید. در حال حاضر بلاتکلیف هستیم و گفته شده فقط صبر کنیم.

ملی پوش بسکتبال درباره امکان پیوستنش به تیم دیگری بیان کرد: تا ۴ بار تغییر مجاز هستند و تا پلی آف امکان جا به جایی نیست. به دلیل انجام ۴ جا به جایی، امکان جا به جایی برای من وجود ندارد که بتوانم در لیگ دیگری مانند ایران بازی کنم. تنها راه کنسل شدن لیگشان است.

حدادی در واکنش به گمانه زنی‌ها مبنی بر شروع لیگ چین در ۱۳ فروردین ۹۹ گفت: ۱۳ به در را می‌خواهم ایران باشم!


بیشتر بخوانید: گرامی پور از سن لورنزو جدا شد!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار