نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

تاثیر کلام زمانی حاصل خواهد شد که خود به آن عمل کنیم

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه گفت: تاثیر کلام زمانی حاصل خواهد شد که خود به آن عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در جلسه هم اندیشی روحانیان شهرستان ماکو گفت: تاثیر کلام زمانی حاصل خواهد شد که خود به آن عمل کنیم.
 
حجت الاسلام قریشی با تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا و هفته زن با اشاره به جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا افزود: ایمان و عمل صالح تنها در روز قیامت نجات دهنده انسان خواهد بود که باید از حضرت فاطمه زهرا الگو گرفت.
 
امام جمعه ماکو هم در این جلسه از روحانیان به عنوان پایه گذاران و هدایت گذاران انقلاب نام برد و گفت: برای تمدن سازی امروز روحانیان باید در حد طراز انقلاب بوده و علم و دانش خود را افزایش دهند.
 
حجت الاسلام هاشمی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری با بصیرت، آگاهانه و حداکثری در پای صندوق‌های رای را وظایف روحانیان و آگاهی دهی آن‌ها به مردم بیان کرد.
 

 تجلیل نماینده، ولی فقیه در استان از خانواده شهید

 
حجت الاسلام قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ادامه سفر خود به شهرستان ماکو با عیادت از پدر و مادر شهید جعفر صادق پام در ماکو از والدین این شهید تقدیر و تجلیل کرد.
 
در این دیدار که امام جمعه ماکو و جمعی از مسئولان شهر ماکو هم حضور داشتند حجت الاسلام قریشی با تقدیر از پدر و مادر شهید پام که در عملیات والفجر هشت و در منطقه فاو به فیض شهادت نائل آمد گفت: شهدا مایه عزت و آبروی جمهوری اسلامی هستند.
 
نماینده، ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در این دیدار با تبریک روز ولادت حضرت فاطمه زهرا به مادر و پدر این شهید بزرگوار افزود: شهدا برای والدین خود ذخیره آخرت هستند و یقینا مورد عنایت خداوند متعال قرار خواهند گرفت گرفت.
 
در این دیدار نماینده، ولی فقیه با اهدا لوح و هدیه از پدر و مادر این شهید بزرگوار تقدیر کرد.
 
انتهای پیام/ ن م 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.