بازیکن ایرانی تیم فوتبال ساحلی اسپارتاک مسکو گفت: تیم اسپارتاک نشان داد توانایی قهرمانی در تورنمنت موندیالیتو را دارد.

احمدزاده: اسپارتاک مستحق قهرمانی در تورنمنت موندیالیتو خواهد بودمحمد احمدزاده بازیکن ایرانی تیم فوتبال ساحلی اسپارتاک مسکو  در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور در فینال رقابت‌های موندیالیتو (یکی از معتبرترین مسابقات فوتبال ساحلی جهان) مقابل براگا پرتغال بیان کرد:  بعد از ظهر بازی سختی مقابل براگای پرتغال داریم، اما در مرحله گروهی با نتیجه ۶ بر ۴ آن‌ها را از پیش روی برداشتیم. براگا ۴ نفر از برترین بازیکنان برزیل و ۴ بازیکن طراز اول پرتغال را در ترکیب خود دارد و بسیار تیم خوبی است.

وی افزود: ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا در بازی امروز ببریم و قهرمان موندیالیتو شویم. در این تورنمنت با عملکردی که داشتیم ثابت کردیم مستحق قهرمانی هستیم. خیلی خوب بازی کردیم و هماهنگ بودیم. امیدوارم در بازی امروز هم مانند دیدار‌های قبلی بسیار خوب ظاهر شویم.  

بازیکن ایرانی تیم اسپارتاک در مورد تورنمت فوتبال ساحلی موندیالیتو اظهار کرد: این رقابت‌ها یکی از معتبرترین تورنمت‌های فوتبال ساحلی جهان است که به صورت سالانه برگزار می‌شود. تمامی تیم‌های خوب باشگاهی فوتبال ساحلی دور یکدیگر جذب می‌شوند.


بیشتر بخوانید: احمدزاده: حضور ۵ لژیونر ایرانی در تورنمنت موندیالیتو اتفاق خوبی است


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار