تیم‌های فوتبال سویا و اسپانیول در چارچوب رقابت‌های لالیگا به تساوی ۲ بر ۲ رضایت دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های هفته بیست و چهارم لالیگا در روز دوم خود شاهد برگزاری دیداری میان تیم‌های فوتبال سویا و اسپانیول بود دیداری که برای هر ۲ تیم از اهمیت بالایی برخوردار بود و سه امتیاز آن می‌توانست به جایگاه آن‌ها در جدول رده‌بندی کمک زیادی داشته باشد.

این بازی، در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید تا سهم هر کدام از این تیم‌ها تنها یک امتیاز باشد.

نخستین گل این مسابقه در دقیقه پانزدهم توسط اوکامپوس به ثمر رسید بازی در ادامه در اختیار تیم میهمان قرار گرفت و اسپانیولی‌ها تلاش زیادی کردند تا بازی را به تساوی بکشاند این تلاش‌ها سرانجام در دقیقه ۳۵ جواب دارد و ام بایا موفق شد گل تساوی تیمش را به ثمر برساند.

بازی تا پایان نیمه اول گل دیگری نداشت، اما در نیمه دوم شرایط متفاوت شد و در دقیقه ۵۰ مسابقه لی وو گل دوم اسپانیول را به ثمر رساند. در ادامه تیم میزبان که نمی‌خواست بازنده این دیدار مقابل تیم انتهای جدولی اسپانیول باشد تلاشش را به کار گرفت و سرانجام در دقیقه ۸۰ بازی توسط سوسو به گل تساوی دست یافت این بازی در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

سویا با این تصاویر ۴۰ امتیازی و در رتبه پنجم جدول باقی ماند اسپانیول هم ۱۹ امتیازی شد و در همان جایگاه نوزدهم جدول رده‌بندی باقی ماند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار