معاون فرماندار جوانرود گفت : به منظور رفاه حال مسافران و مهمانان نوروزی باید تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمادگی لازم برای پذیرایی از مسافران را داشته باشند.

به  گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،کمال شهسواری معاون فرماندار جوانرود گفت : کمیته‌های ۱۰ گانه برای پذیرایی از مهمانان و مسافران در این شهرستان ایجاد شده و شهرستان جوانرود تمام توان و تلاش خود را برای استقبال و پذیرایی از آنان بکار می‌گیرد

او گفت : مناطق مختلف این شهرستان باید آمادگی لازم را برای اسکان مسافران نوروزی و خدمات مطلوب داشته باشند تا رضایت مندی مسافران فراهم شود.

معاون فرماندار جوانرود گفت: امسال ۱۳ مدرسه با ظرفیت ۱۰۸ کلاس، خانه معلم، مهمانسراها، سرسرا‌های ورزشی و منازل شخصی برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

شهسواری افزود: تیم‌های نظارتی نوروز با همکاری ادارات ذیربط تشکیل شده است و به صورت مستمر بر واحد‌های اقامتی، رستوران‌ها و مجتمع‌های بین راهی نظارت می‌کنند.

او گفت: این تیم‌ها ضمن کنترل بازار در خصوص قیمت‌ها و همچنین کنترل کیفی مواد غذایی و وضعیت بهداشتی و اماکن خدماتی شهرستان نیز کنترل و نظارت می‌کنند.

شهسواری با بیان اینکه جوانرود یک شهرستان گردشگرپذیر و توریستی است، گفت: باید ظرفیت‌ها و پتانسیل این منطقه را به مهمانان نوروزی معرفی کرد.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.