به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر بحرینی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان تاکید بر پرداخت غیرحضوری قبوض برق اظهار داشت: امکان مراجعه حضوری مردم به امورها و بخشها در ۳۵ نقطه کاری در محدوده جغرافیایی استان اصفهان وجود دارد، اما مهمترین درگاه خدمات غیرحضوری مرکز «سمیع» است.
او افزود: روزانه حدود پنج هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی با مرکز «سمیع» داریم که به طور متوسط هزار و ۴۰۰ تماس توسط کارشناسان پاسخ داده میشود و در صورت لزوم ثبت درخواست میکنند و حدود چهار هزار و ۳۰۰ تماس به IVR متصل میشود که هم استانیها میتوانند با شماره گیری ۳۷۱۲۱ و کدهای زیرمجموعه به صورت شبانه روز خدمت دریافت کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان اصفهان با اشاره به حذف کاغذ ابراز داشت: با حذف قبوض کاغذی بایگانی الکترونیک را ایجاد کردیم که برای هر پرونده به صورت متوسط از مصرف ۶ برگ کاغذ جلوگیری شده است و همین باعث صرفه جویی یک میلیون و ۸۰۰ هزار برگ کاغذ A ۴ شده است.
او به طرح قبض سبز اشارهای کرد و توضیح داد: قبل از اجرای طرح حذف قبوض کاغذی شرکت توزیع برق استان نسبت به صدور و چاپ بیش از ۹ میلیون قبض کاغذی در سال اقدام میکرد که هزینه بیش از یازده میلیارد ریال به شرکت توزیع تحمیل میشد که با حذف قبوض کاغذی برق مصرفی به صورت پیامک ارسال میشود.
بحرینی به طرح کنتورهای فهام در راستای اقتصاد مقاومتی اشارهای داشت و گفت: شرکت توزیع برق استان اصفهان اقدام به نصب تعداد سی هزار دستگاه کنتور هوشمند فهام در دو سال گذشته با اولویت مشترکین مصارف سنگین صنعتی و کشاورزی کرده است تا در جهت تامین زیرساختهای سخت افزاری برای ایجاد شبکه هوشمند توزیع برق اقدام شود.
منبع:مهر
انتهای پیام/م