معاون خدمات شهری شهرداری شهرستان مهاباد گفت: شهروندان حتی المقدور از تردد‌های غیر ضروری خودداری کنند.

گیته معاون خدمات شهری شهرداری شهرستان مهاباد در گفت و گو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: با ورود سامانه بارش زای برف به منطقه، نیرو‌های خدمات شهری، امور نقلیه، اجرائیات، فضای سبز و اداره ارتباطات شهرداری مشغول نمک پاشی و برف روبی هستند.

او افزود: به منظور ارائه خدمات به شهروندان برابر برنامه‌های اعلامی، نسبت به بازگشایی و نمک پاشی معابر و نقاط شیبدار، اقدام می‌کنند.

گیته اضافه کرد: کارکنان شهرداری در واحد‌های امور نقلیه، خدمات شهری و فضای سبز در آماده باش کامل هستند و تدابیر لازم جهت بازگشایی، برفروبی، شن و نمک پاشی در نقاط حساس اتخاذ شده است.

او تصریح کرد: گروه‌هایی در نقاط مختلف شهر، تعیین شده همراه با ماشین آلات و نیرو‌های لازم که بلافاصله وارد عمل شده و وظایف محوله را انجام خواهند داد.

گیته ادامه داد: یک دستگاه خودروی امدادی از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دراین فاصله درحال گشت بوده و خدمات ارائه می‌دهد.

معاون خدمات شهری شهرداری شهرستان مهاباد گفت: ستاد بحران شهرداری و همکاران تمام توان خودرا به کارخواهند گمارد تا هیچ مشکلی متوجه شهروندان نگردد و درصورت نیاز میتوانند با شماره تلفن‌های ۱۳۷ و ۴۲۴۴۲۷۳۳ تماس بگیرند تا بلافاصله وارد عمل شوند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.