تیم والیبال پیام خراسان به دلیل بدهی مالی از رقابتهای لیگ برتر کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جبار قوچان نژاد رئیس هیات والیبال خراسان رضوی گفت: مطابق قانون، هشت درصد از قرارداد هر باشگاهی در لیگ برتر باید به فدراسیون پرداخت شود که در هفته هفدهم لیگ هنوز این بدهی از سوی پیام خراسان پرداخت نشده است.

رئیس هیات والیبال خراسان رضوی افزود: پیش از این با وساطت اداره کل ورزش و جوانان و هیات والیبال خراسان رضوی، پرداخت بدهی باشگاه به تعویق افتاد، اما ظاهرا مسئولان باشگاه پیام به وعده‌های خود عمل نکرده اند.

قوچان نژاد گفت: در اصل بدهی باشگاه شامل ۱۰ درصد قراردادهاست که دو درصد به هیات والیبال استان تعلق می‌گیرد، اما این اخطار‌ها فقط  برای بدهی فدراسیون بود و  مطالبات معوق بازیکنان و کادر فنی که مربوط به امسال و سال گذشته است ربطی به این اخطارها نداشت.

او  افزود: فعلا برای دو درصد سهم هیات والیبال خراسان رضوی مطالبه‌ای از باشگاه پیام نداریم، چون آبروی استان و نماینده آن درلیگ برتر اهمیت دارد.

منوچهر پورحسن سرپرست سازمان لیگ والیبال ادامه داد: متاسفانه این باشگاه به رغم فرصت‌های متعدد داده شده از سوی فدراسیون، به تعهدات مالی خود عمل نکرد.

او ادامه داد: تیم والیبال پیام خراسان از مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، جام سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی کنار گذاشته شد و نتیجه بازی‌های این تیم نیز از جدول مسابقات حذف می‌شود.

تیم والیبال پیام خراسان در حال حاضر با سه برد و ۱۵ امتیاز، در جایگاه یازدهم جدول ۱۳ تیمی لیگ برتر والیبال مردان کشور قرار دارد.
 
انتهای پیام// د.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.